@#*pomp
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat wordt niet gezien als een proces verbaaltje maar als een misdrijf. En dan wel als belastingontduiking.. en da's een zwaar misdrijf geloof me. Met zoiets kan je duizenden euro's boete en zelfs celstraf te wachten staan...
(helaas.. want het is wel biologisch verantwoord natuurlijk:D)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;50614 schreef : Niet zo slim om zoiets in je advertentie te zetten.. dat je op slaolie rijdt enzo.
Dat wordt niet gezien als een proces verbaaltje maar als een misdrijf. En dan wel als belastingontduiking.. en da's een zwaar misdrijf geloof me. Met zoiets kan je duizenden euro's boete en zelfs celstraf te wachten staan...
(helaas.. want het is wel biologisch verantwoord natuurlijk:D)
Dus als ik op een parkeerplaats /in een garage op eigen terrein sla-olie in mijn diesel-auto'tje wil mikken bij wijze van experiment om te zien of dat werkt, krijg ik de belastingdienst / FIOD op mijn nek? Daar geloof ik helemaal niks van.. Ten eerste geloof ik niet dat het strafbaar is (bron?), en zelfs als dat zo is: laat ze maar terugkomen als ze kunnen aantonen dat ik daarmee op de openbare weg ben geweest

(Disclaimer: ik heb nieteens een diesel, gaat om de redenering)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat zeg ik, geen tijd? Geen mankracht en de software waarmee ze werken deugt voor geen meter!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
De overheid roept wel dat het om het milieu gaat en belast de automobilist vooral, maar het gaat natuurlijk om de knikkers in de schatkist.
groet,
Andr?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik wil het nog wel eens proberen in de zomer

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Op mijn dieselpomp zit een elctrisch regelunit oid. Ik kon hier op het forum in topic's, de vraagbaak alswel op de clubwebsite niets vinden. Waarvoor is deze unit en is deze over te zetten op een andere dieselpomp, bijv. van zo'n Renault expresse (misschien een vraag tegen beter weten in???)