er komt geen brandstof bij de carb.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ook ff aan de voorkant door de 2 benzineleidingen naar de tank blazen (met een spuit o.i.d.), om uit te sluiten of die verstopt zitten.
Als dat allemaal goed is dan is het vrijwel zeker de brandstofpomp. Dat zijn ook de kosten niet, ik geloof dat die nieuw rond de 30-40 euro kosten.
- R Rjad (GAST)
- Verbannen
Ik heb de vlotter er niet uitgehaald, maar wel even met wat perslucht de aanzuigleiding doorgeblazen. ook de pomp weer schoongemaakt en geïnstalleerd. Ik kan niet zeggen dat ik een oorzaak heb gevonden, maar hij doet het weer.
Enige nadeel is dat de ontluchtingsslang bij de vulnek (die met de terugslagklep) is gescheurd. Weet iemand de diameter van deze slang?
- V300 register
- Verbannen
Nald88;254831 schreef : Allen hartelijk dank voor de reacties en het meedenken.
Ik heb de vlotter er niet uitgehaald, maar wel even met wat perslucht de aanzuigleiding doorgeblazen. ook de pomp weer schoongemaakt en geïnstalleerd. Ik kan niet zeggen dat ik een oorzaak heb gevonden, maar hij doet het weer.
Enige nadeel is dat de ontluchtingsslang bij de vulnek (die met de terugslagklep) is gescheurd. Weet iemand de diameter van deze slang?
Even in de gaten houden of het probleem niet terug komt dan, dat gebeurt helaas vaker met problemen die opgelost zijn zonder het probleem te hebben gevonden.
Volgens mij heeft Born Built Beauties een passende vulslang in het assortiment. Voor de rest hebben we hier ook nog een how-to in de garagescene op het forum. Het is wel een aanrader om aan de hand van die how-to gelijk alle brandstofslangen te vervangen als je toch bezig bent. Die ontluchtingsslang is geloof ik 12mm intern.
- V300 register
- Verbannen
Zelf eens gehad dat de leiding idd zo oud was dat die uit elkaar begon te vallen. Gelukkig had ik een universeel filter voor de benzinepomp zitten. Die zat zo vol dat toen ik het filter demonteerde ik het filter op zijn kop kon houden en dat de benzine die er nog in zat er niet eens uit liep! Dit omdat er dus vanaf de andere kant geen lucht bij kwam!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- R Rjad (GAST)
- Verbannen
iedereen bedankt voor de tips
- V300 register
- Verbannen
- R Rjad (GAST)
- Verbannen
Nu loopt hij weer stationair niet zo lekker, hogere toeren geen probleem, lagere toeren wel problemen.
Ook omdat ik een grotere auto nodig heb (3 kinderzitjes) staat hij te koop.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, zeker niet voor een serieus geinteresseerde.
link.marktplaats.nl/m1402825570