Na beurt niet stationair meer.

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2016 08:23 #964300 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Na beurt niet stationair meer.
Heb je het probleem bij Dafhobby aangekaart? Ik heb dit probleem nu al een paar keer gelezen maar als niemand de moeite neemt om het bij ze aan te kaarten, kun je ook niet verwachten dat ze hun spullen aanpassen. Je kunt ook niet verwachten van ze dat ze alwetend zijn.......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2016 10:16 #964302 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Na beurt niet stationair meer.
Heb het probleem nog niet bij ze aangekaart maar ga dit ook zeker wel doen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet wist dat dit al vaker voorgekomen is.
De set leek mij perfect, alles in een, voor een goede prijs.

Bedankt voor de info.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-07-2016 10:09 #964317 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Na beurt niet stationair meer.
Ducellier is wel een goed merk voor verdelerkappen als ze nog te krijgen zijn. Ik heb ooit ook eens zo,n goedkope kap gehad, dat is gewoon een ramp. Als het dan goed geregend had, moest je eerst een doek door de kap halen anders kreeg je je wagen niet eens gestart... Dat wil je toch niet!

Klopt trouwens wel, ik heb in een grijs verleden met heel, heel veel korting geloof 75% bij een Volvo dealer de laatste setjes bougies opgekocht voor een 340 waarop stond voor 86 of iets dergelijks. Hij had andere voor daarna liggen, en hij dacht toch echt dat dit andere waren, dus die heb ik toen laten liggen.

Daar staat dan gewoon Volvo op die bougies, maar goed die zullen ook wel ergens gemaakt zijn.

Die mann spullen kun je voor je Volvo nog bijna overal krijgen, die bougies ook. Ik gebruik dafhobby meer voor de speciale spullen welke nergens te krijgen zijn. En dan is het toch handig als dafhobby ze wel heeft liggen. Goed bedrijf naar mijn mening daarvoor.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC