Kokende carburateur
- Eswin Rademaker
- Nieuw lid
Minder
Meer
19-04-2015 22:51 #957086
door Eswin Rademaker
Beantwoord door Eswin Rademaker in topic Kokende carburateur
Mmm, zo te zien loopt het mijn spruitstuk in vanuit de carburateur. Vlotter? Ontluchting?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-04-2015 09:50 #957089
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kokende carburateur
Wel, het zou vreemd zijn mocht de naft niet via de carburateur naar binnen lopen
Je zal toch echt de carb eens moeten openmaken (5 platte vijzen op het vlotterdeksel) en alles eens goed controleren. Met extra aandacht voor de afstelling van de vlotter en de werking van vlotternaald en zitting.
Ontluchting lijkt me sterk, als die zo verstopt zou zitten zou je vlotterkamer vacuum trekken bij hogere belastingen en snelheden, bovendien zijn er twee ontluchtingsopeningen op rolantie. Nakijken en proper maken kan natuurlijk geen kwaad!
Je zal toch echt de carb eens moeten openmaken (5 platte vijzen op het vlotterdeksel) en alles eens goed controleren. Met extra aandacht voor de afstelling van de vlotter en de werking van vlotternaald en zitting.
Ontluchting lijkt me sterk, als die zo verstopt zou zitten zou je vlotterkamer vacuum trekken bij hogere belastingen en snelheden, bovendien zijn er twee ontluchtingsopeningen op rolantie. Nakijken en proper maken kan natuurlijk geen kwaad!
- Eswin Rademaker
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-04-2015 21:59 #957183
door Eswin Rademaker
Vandaag een totaal andere carburateur gemonteerd. En jawel, ook deze staat te koken. De benzine kookt uit alle gaten. Kennelijk wordt de carburateur te heet.
Ik snap er niets van. Alle pakkingen en dikke isolatie plaatjes zitten op de juiste plaats. Waarom wordt hij dan toch zo heet? Koelvloeistof loopt ook door de flens.
Ik snap er niets van. Alle pakkingen en dikke isolatie plaatjes zitten op de juiste plaats. Waarom wordt hij dan toch zo heet? Koelvloeistof loopt ook door de flens.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-04-2015 08:11 #957185
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Kokende carburateur
Kun je misschien wat foto's maken van de volgorde van montage en de route van de,benzineleiding?
- Eswin Rademaker
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-04-2015 20:35 #957194
door Eswin Rademaker
- Eswin Rademaker
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-04-2015 20:36 #957195
door Eswin Rademaker
Moderators: Mark Smeets