Hoe komt mijn weber cabarateur zo smerig
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2005 20:57 #646867
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoe komt mijn weber cabarateur zo smerig
die kabel vetten doe ik wel eens als het weer lente / zomer is. ik heb nog mooi naaimachine olie (kroon oil) staan en dat lijkt me uitermate geschikt ervoor. wiellagervet of witte vasaline kan ook maar dan moet alles los.
eerst deze week me cabarateur eens opschonen en een afsluitring bij de garage bestellen.
eerst deze week me cabarateur eens opschonen en een afsluitring bij de garage bestellen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2005 21:14 #646868
door V300 register
Alco,
Bij de renault-dealer kunnen ze die pakkingen zo voor je bestellen. Voor een paar euro kun je die zo kopen.
Diede; ik mal je nog over die dempers.
Bij de renault-dealer kunnen ze die pakkingen zo voor je bestellen. Voor een paar euro kun je die zo kopen.
Diede; ik mal je nog over die dempers.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2005 19:15 #646869
door V300 register
zo vandaag pakking geregeld. gewoon nog in voorraad bij een volvo dealer.
De cabarateur zelf even goed schoongemaakt met wasbezinne en brandspirtus. Daarna met wat multispray (geen siliconen) de bewegende delen zoals veertjes ingespoten.
De onderste 4 M12 boutjes zaten ook niet al te strak mee dus maar gelijk ff vastgedraait.
De cabarateur zelf even goed schoongemaakt met wasbezinne en brandspirtus. Daarna met wat multispray (geen siliconen) de bewegende delen zoals veertjes ingespoten.
De onderste 4 M12 boutjes zaten ook niet al te strak mee dus maar gelijk ff vastgedraait.
Moderators: Mark Smeets