Starten van een 340 aut altijd met choke
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 22:10 #639508
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Starten van een 340 aut altijd met choke
ik krijg het frontje al opgestuurd. idd naar een aantal herinneringen. maar goed beter laat dan nooit.
Ja ik begin er aan te wennen wouter,
beetje gas erbij en hij loopt netjes.
Ik reed altijd eerst in een citroen C3 en op me motor (kawa zephyr 750) en daar heb je dat niet mee. Maar ach alles went en ik vindt de 340 toch erg makkelijk autotje.
Hey Ron R,
Is je buurt wel blij met al die volvos voor de deur? haha wel stoer zo
<u>Okey nog een technisch vraagje,</u>
weet iemand of het simpel is om het dimlicht UIT te zetten van schakelaar stand 0 ?
zit dit doorgelust in de zekeringkast? of puur achter de schakelaar?
Ik wil dit ff los trekken want me lampen kunnen nu niet uit. (0=dim, 1= stadslicht 2=dimlicht + grootlicht mogelijkheid).
Ja ik begin er aan te wennen wouter,
beetje gas erbij en hij loopt netjes.
Ik reed altijd eerst in een citroen C3 en op me motor (kawa zephyr 750) en daar heb je dat niet mee. Maar ach alles went en ik vindt de 340 toch erg makkelijk autotje.
Hey Ron R,
Is je buurt wel blij met al die volvos voor de deur? haha wel stoer zo
<u>Okey nog een technisch vraagje,</u>
weet iemand of het simpel is om het dimlicht UIT te zetten van schakelaar stand 0 ?
zit dit doorgelust in de zekeringkast? of puur achter de schakelaar?
Ik wil dit ff los trekken want me lampen kunnen nu niet uit. (0=dim, 1= stadslicht 2=dimlicht + grootlicht mogelijkheid).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 22:22 #639509
door V300 register
ha, leuke vraag.
je kunt door de groene draad achterop de knop los te trekken deze 'daylight running' functie opheffen.
MAAR! je kunt ook de schakelaar tussen 0 en 1 in zetten (tussenstukje) dan is ie ook uit.
wel zo makkelijk natuurlijk
Groetjes Wouter
je kunt door de groene draad achterop de knop los te trekken deze 'daylight running' functie opheffen.
MAAR! je kunt ook de schakelaar tussen 0 en 1 in zetten (tussenstukje) dan is ie ook uit.
wel zo makkelijk natuurlijk
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-01-2005 23:36 #639510
door V300 register
Wouter,
Ja dat tussen de standen inzetten was ik ook achter maar daar kleeft het nadeel aan dat het niet goed is voor de schakelaar zelf en dat het gewoon gepruts is.
Ik heb zelf als mbo opleiding MTS-E gedaan dus weet er wel wat van.
Nou staat op de kluwer autocdrom mooi veel techische data van de 340. en o.a. alle elektrische schema's.
Daar heb ik ff ingekeken (zie bijlage) en heb de optionele draad gevonden. (zie stippelijntje)
de groene draad disconnecten is wel zo effectief en simpel
stroomkringschema lampen
volvo help.doc (106.0 k)
Ja dat tussen de standen inzetten was ik ook achter maar daar kleeft het nadeel aan dat het niet goed is voor de schakelaar zelf en dat het gewoon gepruts is.
Ik heb zelf als mbo opleiding MTS-E gedaan dus weet er wel wat van.
Nou staat op de kluwer autocdrom mooi veel techische data van de 340. en o.a. alle elektrische schema's.
Daar heb ik ff ingekeken (zie bijlage) en heb de optionele draad gevonden. (zie stippelijntje)
de groene draad disconnecten is wel zo effectief en simpel
stroomkringschema lampen
volvo help.doc (106.0 k)
Moderators: Mark Smeets