Slechte ontvangst radio
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;247521 schreef : Zelf gebruik ik altijd mijn smartphone voor spotify of internetradio. Werkt uitstekend!
Ik idem dito, echter wel via een FM transmitter. Een Xiaomi Roidmi 3S. Een soort van sigaretten-oplader, echter dan ook met een bluetooth ontvanger en FM zender. Frequentie kies je via een app op je telefoon. Werkt ideaal en wordt gezien als één van de weinige echte goede FM transmitters. Meeste is (ruizende/krakende) rommel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ook moet je de ontvangst zeker niet vergelijken met een moderne auto-antenne. Mijn dagelijkse auto heeft bijvoorbeeld de antenne verwerkt zitten in de achterruit op een zelfde manier als de achterruitverwarming. Je zou het niet verwachten, maar dat lijkt een stuk minder storingsgevoelig dan de spriet op het dak van een Volvo 340.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik heb ook wel eens een extra antenne aan de grille geschroefd, stak een eind boven de motorkap uit. Dat werkte ook prima.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;247532 schreef : DAB+ radio monteren met dito antenne aan de binnenkant van de voorruit plakken, werkt perfect en je hebt meer zenders...
Ik heb ook wel eens een extra antenne aan de grille geschroefd, stak een eind boven de motorkap uit. Dat werkte ook prima.
Ik vind alle moderne autoradio's spuuglelijk, en heb over 't algemeen geen oren naar de muziek die je hedendaags op de radio hoort. Heb over 't algemeen alleen maar m'n eigen afspeellijstjes opstaan in de auto.
J.J. Cale, The Smiths, Billy Joël, Peter Green, Chet Baker, Leonard Cohen.
En ja, die hoor je niet zo snel meer op de radio. :no:
- Mark Smeets
- Moderator
Louis;247533 schreef : J.J. Cale, The Smiths, Billy Joël, Peter Green, Chet Baker, Leonard Cohen.
En ja, die hoor je niet zo snel meer op de radio. :no:
Juist met zo'n DAB+ radio ontvang je 'alternatieve zenders' waar dit soort artiesten wel nog aan bod komen
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;247535 schreef : Juist met zo'n DAB+ radio ontvang je 'alternatieve zenders' waar dit soort artiesten wel nog aan bod komen
Daar zit wat in... Zo vind je op Spotify o.i.d. ook veel van dit soort afspeellijstjes.