bestaande koplampen voorzien van xenon
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-10-2014 00:11 #951499
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic bestaande koplampen voorzien van xenon
Gele lampen zijn ook in de regen beter maar bij droog weer idd minder dan witte
koplampen. Hetzelfde effect bereik je ook met een bril met gele glazen.
En mits goed afgesteld aangenamer voor de tegenligger.
Er moet toch een reden geweest zijn waarom ze in Frankrijk jarenlang verplicht waren..
koplampen. Hetzelfde effect bereik je ook met een bril met gele glazen.
En mits goed afgesteld aangenamer voor de tegenligger.
Er moet toch een reden geweest zijn waarom ze in Frankrijk jarenlang verplicht waren..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laszlo Mogyorossy
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-10-2014 01:48 #951500
door Laszlo Mogyorossy
Beantwoord door Laszlo Mogyorossy in topic bestaande koplampen voorzien van xenon
Gele lampen zijn voorzien van een filter, waardoor ze ca. 14 % minder ligt geven .
Die goede franse reden moet je zoeken in de richting van iemand in de politiek, die een neef, vriend , of ander persoon had, die deze gele lampen produceerde.
Beetje analoog aan het mislukte drama met de recente alkohol testertjes.
Piloten brillen met gele glazen geven inderdaad beter contrast , maar gezien de prijs en het feit dat in de luchtvaart alleen veiligheid belangrijk is, denk ik, dat hier wat meer geavanceerde techniek aanwezig is.
Die goede franse reden moet je zoeken in de richting van iemand in de politiek, die een neef, vriend , of ander persoon had, die deze gele lampen produceerde.
Beetje analoog aan het mislukte drama met de recente alkohol testertjes.
Piloten brillen met gele glazen geven inderdaad beter contrast , maar gezien de prijs en het feit dat in de luchtvaart alleen veiligheid belangrijk is, denk ik, dat hier wat meer geavanceerde techniek aanwezig is.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-10-2014 12:35 #951508
door V300 register
Beter kun je tissues, papieren zakdoekjes, of een theedoek gebruiken. Met keukenrol maak je krasjes doordat dit uit grove vezels bestaat (zelfde rede als dat je neus snuiten in keukenrol zeer oncomfortabel is).
Bij de benzinepomp kun je van die gele brillen halen. Ongetwijfeld van mindere kwaliteit als die gebruikt worden in de luchtvaartindustrie, maar zelf heb ik er zeer positieve ervaringen mee.
Beantwoord door V300 register in topic bestaande koplampen voorzien van xenon
Adaf55;232903 schreef : Reflectoren kun je voorzichtig met een ietwat vochtig stuk keukenrol schoonmaken ; daar knappen ze gigantisch van op.
Beter kun je tissues, papieren zakdoekjes, of een theedoek gebruiken. Met keukenrol maak je krasjes doordat dit uit grove vezels bestaat (zelfde rede als dat je neus snuiten in keukenrol zeer oncomfortabel is).
LMogyorossy;232905 schreef : Piloten brillen met gele glazen geven inderdaad beter contrast , maar gezien de prijs en het feit dat in de luchtvaart alleen veiligheid belangrijk is, denk ik, dat hier wat meer geavanceerde techniek aanwezig is.
Bij de benzinepomp kun je van die gele brillen halen. Ongetwijfeld van mindere kwaliteit als die gebruikt worden in de luchtvaartindustrie, maar zelf heb ik er zeer positieve ervaringen mee.
Moderators: Mark Smeets