Uitvallen stationairsproeier bij warme motor
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-04-2013 09:48 #926298
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen stationairsproeier bij warme motor
Hij geeft geen 12v. Dus is het nu mijn fuel cutoff? Of zijn er nog een aantal punten die ik door kan meten voordat ik een nieuwe aanschaf?
EDIT: Ik heb nog even goed nagemeten met een kabeltje er tussen naar binnen zodat ik gewoon tijdens het gasgeven / gashouden kan meten. En nu kom ik tot de conclusie dat hij normaal 11,8v geeft en het moment dat hij raar gaat lopen is de spanning 13,5v dus bijna 2 volt verschil. Zodra hij weer normaal loopt is hij weer 11,8v.
Vraag luid nog steeds: is dit een gevalletje fuel cutoff of is er meer?
EDIT: Ik heb nog even goed nagemeten met een kabeltje er tussen naar binnen zodat ik gewoon tijdens het gasgeven / gashouden kan meten. En nu kom ik tot de conclusie dat hij normaal 11,8v geeft en het moment dat hij raar gaat lopen is de spanning 13,5v dus bijna 2 volt verschil. Zodra hij weer normaal loopt is hij weer 11,8v.
Vraag luid nog steeds: is dit een gevalletje fuel cutoff of is er meer?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2013 16:26 #926559
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen stationairsproeier bij warme motor
Hey mensen. Ik heb nu mijn oude sproeier er in zitten. De gene waar ik eigenlijk dezelfde problemen ook mee had. Maar nu blijkt het niet meer te gebeuren. Ook heb ik voor de zekerheid nog even een extra massakabeltje vanaf mijn carburateur laten lopen. Hopelijk helpt dit bij het uitvallen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets