Haperende Centrale deur vergrendeling

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2012 11:56 #910082 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Haperende Centrale deur vergrendeling

DutchVolvoPower;192465 schreef : is dit het kastje wat je bedoeld ? ik heb dit kastje uit elkaar gehaald en ik kan niet echt iets zien. Ik meet wel op de 2 bruine draden 12 volt.
soms klikt de spoel als ik de groene pen op en neer beweeg.
maar de rest van de deuren gaan niet open.

rara wat kan dit zijn.?

ik heb nog een gekeken naar het kastje , en ik zag dat een van de lusssen in de printplaat door was deze heb ik gesoldeerd en een nieuwe kabel gelegd van de linker deur tot de eerste stekker . En daar bij heb ik dat probleem opgelost want hij maak weer 3 van de deuren open , nu rechts achter nog deze heb ik open gemaakt . en zag dat de motor vast geroest was , deze heb ik wel weer aan het draaien gekregen. nu nog in bouwen en dan loopt alles weer gesmeerd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2012 13:21 #910100 door V300 register
Zo, dat kastje is netjes opengemaakt....dat ik dit topic zelf nog niet gevonden had! Bij mij zal het ook zijn vastgeroest, want hij klikte nog wel, maar er kwam geen beweging in het pennetje. Ik had echter de helft van het kastje maar open geslepen, waardoor ik nog geen goed beeld kreeg en maar over ging tot het aanschaffen van een nieuw setje.

edit: ah, ik had dus gewoon een stanleymesje moeten gebruiken...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2012 12:54 #910330 door V300 register

punkazz;202413 schreef : Zo, dat kastje is netjes opengemaakt....dat ik dit topic zelf nog niet gevonden had! Bij mij zal het ook zijn vastgeroest, want hij klikte nog wel, maar er kwam geen beweging in het pennetje. Ik had echter de helft van het kastje maar open geslepen, waardoor ik nog geen goed beeld kreeg en maar over ging tot het aanschaffen van een nieuw setje.

edit: ah, ik had dus gewoon een stanleymesje moeten gebruiken...

Pas wel op dat je niet met je mes door de printplaat heen gaat . dit bevorderd de werking niet ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC