Haperende Centrale deur vergrendeling

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2012 22:04 #631736 door V300 register
Haperende Centrale deur vergrendeling is gemaakt door V300 register
Hallo dames / heren

Ik heb een probleem met mijn centrale deur vergrendeling, ik rijd nu al +- 1,5 Jaar met mijn 360 GLT . Het eerste jaar heb ik zonder centrale deur vergrendeling gereden(niet wetende dat het er op zat), en van de ene op de andere dag werkte hij opeens ''weer'' maar sinds een week is hij er weer mee gestopt. Zitten ergens zekeringen verstopt of is er iets anders bekent dat het kan zijn ? Het is toch wel erg gemakkelijk als het weer werkt . En zeker als je weet dat het er op zit.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ,

Ps ik heb zelf al eens voor onder de motorkap gekeken in de zekeringen kast, maar ik heb geen schema waar de zekeringen voor zijn , en er is er geen 1 kapot .

Groeten Jan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2012 22:52 #897876 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Haperende Centrale deur vergrendeling
Heb ik laatst ook gehad. Als je het aanstuurkastje van de centrale vergrendeling in de deur aan de bestuurderskant vervangt, zijn de problemen veel kans opgelost.

Als ik jou was zou ik het oude aanstuurkastje wel bewaren. Ik ben namelijk bezig zo'n ding te ontleden en proberen te repareren, als dit lukt zou jij dat ook kunnen doen ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2012 23:28 #897879 door V300 register

General Custom;192200 schreef : Heb ik laatst ook gehad. Als je het aanstuurkastje van de centrale vergrendeling in de deur aan de bestuurderskant vervangt, zijn de problemen veel kans opgelost.

Als ik jou was zou ik het oude aanstuurkastje wel bewaren. Ik ben namelijk bezig zo'n ding te ontleden en proberen te repareren, als dit lukt zou jij dat ook kunnen doen ;)