electrische ramen te vervangen door handmatige?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-04-2010 23:52 #828004 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic electrische ramen te vervangen door handmatige?

Bodejodel;142171 schreef : Ik wil mijn zwengelramen wel komen ruilen voor jouw elektrische ramen hoor... :+

Mijn lieffie zou het toejuichen.
Die is bang dat de elektrieke ramen niet meer werken als we ooit de plomp inrijden:hmmz:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2010 23:53 #828005 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic electrische ramen te vervangen door handmatige?
Je moet je lieffie tevreden houden he! :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2010 08:16 #828016 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic electrische ramen te vervangen door handmatige?

eipmiw;142173 schreef : Mijn lieffie zou het toejuichen.
Die is bang dat de elektrieke ramen niet meer werken als we ooit de plomp inrijden:hmmz:

Was laatst bij Mythbusters, bleek dat die het gewoon bleven doen, zelfs na een uur of wat onder water met de druk van het water erop...
Daarvoor hoef je het niet te laten hoor!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-04-2010 22:52 #828237 door V300 register

eipmiw;142157 schreef : Okeee Guys, dank voor de tips!
Ik stelde de vraag ook namens een dame van in de 70 die ik een mooie 340 zag besturen. Ik had een briefje onder haar ruitenwisser gedaan met het verzoek contact met mij op te nemen als ze de auto ooit weg zou doen. Zover is het nog niet maar haar electrische raam was wel een APK-afkeurpunt.
Als ik mijn raam weet op te knappen kan ik wellicht ook haar uit de brand helpen.

Vanavond even gebeld met bovengenoemde dame. Ze was ernstig teleurgesteld in de Volvo-garage die na olie-lekkage zonder overleg het volledige koelsysteem had vervangen voor een bedrag van 800 Euro:grr2:
Toen de auto daarna nog vrolijk olie lekte hebben ze alsnog het echte probleem aangepakt. Gratis...dat dan wel weer.

Maar ik wou eigenlijk iets anders vertellen. Ze wil serieus af van haar electrische ramen en ze omruilen voor zwengels. Heb er even contact over gehad met Bodeljodel, maar voor hem is het niet geschikt omdat het een driedeurs-versie betreft.
Dus, als een bezitter van een driedeurs graag electrische ramen zou willen hebben, here's your chance. Stuur maar ff een pb-tje mocht je belangstelling hebben.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2010 22:57 #828238 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic electrische ramen te vervangen door handmatige?
Echt iedereen verzint die "L" in het midden er gewoon bij in bodejodel... :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-04-2010 23:07 #828243 door V300 register
Hmm jeetje, dat klinkt toch wel als de deal van de eeuw: Een dagje klussen en twee mensen blij (+ elektrische raampjes!)

Maar ik doe het niet, want:
-Aan de andere kant van het land
-Ik heb al een setje electriek klaarliggen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-04-2010 23:39 #828252 door V300 register

Bodejodel;142411 schreef : Echt iedereen verzint die "L" in het midden er gewoon bij in bodejodel... :+

gompie;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2012 08:44 #908396 door V300 register
*kuch* *kuch* Even wat stof wegblazen hier.
Ik ben nog wel ge?nteresseerd in een set elektrische ramen maar ik wil wel een origineel interieur, dus als zo'n universele kit ook past op de originele bediening kan ik daar naar op zoek maar anders ben zou ik best willen ruilen als dit aanbod na 2 jaar nog steeds geldt. Beter laat dan nooit :-)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC