CR-502 inbouwen, wie weet welke kabel wat is?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 13:10 #820941 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic CR-502 inbouwen, wie weet welke kabel wat is?
Dus nu kun je deze radio zonder knippen aansluiten? Dat is mooi!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2012 12:49 #910092 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic CR-502 inbouwen, wie weet welke kabel wat is?
Kuch, kuch, ik meld mij ook even hier.
Heb van de week zo'n zelfde kabel gefabriceerd maar die is niet van een fabrieksexemplaar te onderscheiden, ik kon niet solderen dus zat er niets anders op dan naar de sloop om de goede female connector uit een S40/V40 te halen inclusief een stukje kabel. Vervolgens heb ik van de standaard V300->ISO de ISO kant losgehaald en de pinnetjes uit de Volvo stekker gehaald. De elektronicazaak om de hoek had gelukkig precies genoeg 'terminals' maar ze zijn ook bij Conrad te krijgen. Vervolgens die pinnetjes op de V40 kabels gemaakt en in het V300 stekkerblokje geplaatst. Dit heb ik gedaan voor de 240 van m'n vader maar die heeft exact hetzelfde stekkerblok. Nu ik weet dat het werkt ga ik het ook voor mijn 360 doen en maak dan een How-to omdat je op deze manier een nieuwer type Volvo radio kan monteren inclusief mogelijkheid tot CD/CD-wisselaar. Daar zit nu een GROM mediainterface (uit een V70) om zo de iPhone op te laden en over de radio te laten afspelen met 1 kabel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC