CR-502 inbouwen, wie weet welke kabel wat is?
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
Gr; Wouter.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Gekke Gerritje;136292 schreef : Tering, heb ik weer, kan net een lamp in een fitting krijgen:wtf2:
Doeke Dobma;136306 schreef : ...en dan zou je de draadjes zelfs met een kroonsteentje aan elkaar kunnen maken...
Als Gekke Gerritje aangeeft dat ie niet zo handig is met electronica, dan is het toch niet zo gek dat ik voorstel om het met een kroonsteentje te doen?
Mooi solderen krimpkous en dergelijke, prachtig maar wel meer werk en meer 'gepriegel' dan een kroonsteentje. Als je geen sjoeges hebt van solderen en mooi afwerken dan gebruik je liever kroonsteentjes, lijkt me.
En als je de draden op de juiste lengte stript en als je voor het juiste formaat kroonsteen kiest, zal het met die autobrand wel meevallen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
als iemand toegeeft dat hij niet zo handig is in elektra dan is het misschien het verstandigst om dit uit te besteden aan iemand die wel weet wat hij doet zodat het product aangesloten wordt zoals het hoort en niet zoals het het makkelijkst kan.
- Mark Smeets
- Moderator
Maar ik ben het met jullie eens dat kroonsteentjes niet 'netjes' zijn.
Volgens mij heb ik ze ook in mijn auto, want pap heeft mijn radio op een pakeerplaats in Nijmegen erin gezet toen mijn zusje naarr een concert was.. En een soldeerbout op accu heeft hij niet :woops:
- V300 register
- Verbannen
Ajhoewel, volgens mij is dat geen Iso maar natuurlijk ook ??n of andere Volvo aansluiting wat er op lijkt!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid