variabele interval ruitenwissers
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Maar het is een standaard Bosch Easytronic relais (0986335058). Dus ook ongetwijfeld bij de universele autoboer te krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Ik heb wel op V3M nagevraagd of men met het opel relais ervaring had, maar nog niemand had het uitgeprobeerd, dus dan ga ik liever voor de VW variant.
Bedankt voor het nummer Laurens, deze is namelijk in Engeland op ebay veel goedkoper te vinden.
EDIT: sorry verkeerde :snif:
Wel gebruikt, maar dat is in principe geen probleem, hoevaak gaat zoiets nu kapot...
- Mark Smeets
- Moderator
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
Of weet Erick het schema voor een zelf regelbaar interval? In dat geval ben ik ook wel weer zo gek dat ik het gewoon zelf probeer
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
setsunakaede;131524 schreef : Hmmm, jammer. Ik was ook wel geinteresseerd geweest. Maar je hebt ook niet echt een poll gedaan ofzo....
Of weet Erick het schema voor een zelf regelbaar interval? In dat geval ben ik ook wel weer zo gek dat ik het gewoon zelf probeer
Ik ben nog steeds die schema aan het zoeken Diede
- V300 register
- Verbannen
Zonde om zo'n relais nieuw te kopen want in iedere VW die ik tegenkwam waarvan de zekeringkast nog niet leeggeraust was zat zo'n relais. Echt een aanrader!
Nu op zoek naar het 'komfortblinker'-relais maar dat wordt denk ik een nieuwe omdat die dun gezaaid zijn.
- V300 register
- Verbannen
Dan nog CC en airco en dan doe ik m'n auto nooit weer weg, hahaha
- V300 register
- Verbannen
De komfortblinker heeft als VW onderdeelnummer: 000998229 (relais + fitting) en moet je solderen op de bekabeling van de alarmschakelaar (daar komen de goede draden), is geen plug en play dus en kost rond de ?48. Ik ben nog aan het onderzoeken of de setjes van eBay die rond de ?35 kosten ook werken maar daar is niet veel over te vinden, er schijnt ook een Duitse site te zijn die zelfbouwmodules aanbied maar hun webshop is kaduuk.
Aansluiten kan volgens dit schema.
Zodra ik 't knipperrelais gekozen en gemonteerd heb maak ik wel een howto.