Project koplampen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 00:38 #677597
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Project koplampen
Schopperen? Wasda
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-07-2007 00:45 #677598
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Project koplampen
soort van spuiten op hoge temperatuur met vloeibaar metaal.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 07:48 #677599
door V300 register
Ik denk dat de reflectoren oorspronkelijk zijn opgedampt. Zelfde proces als waar ze anti-reflectie coating mee op brilleglazen maken...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 08:08 #677601
door V300 register
Enig idee bij wat voor bedrijven je chroom kan laten opdampen/schopperen/chroombadje kan laten nemen?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 08:52 #677602
door V300 register
Op een forum kwam ik het volgende tegen:
Latour Galvanisch Bedrijf B.v.
Mercuriusstraat 7
Nijmegen, 6541 BM
024-3774455
Netherlands
Latour Galvanisch Bedrijf B.v.
Mercuriusstraat 7
Nijmegen, 6541 BM
024-3774455
Netherlands
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 09:08 #677603
door V300 register
schopperen geeft een ruw oppervlak.
galvanisch verchromen moet gepolijst worden (wordt nooit zo strak als het moet zijn)
opdampen is het correcte proced? maar vind maar eens een bedrijf wat dat kan doen, en volgens mij ga je schrikken van de prijs.
galvanisch verchromen moet gepolijst worden (wordt nooit zo strak als het moet zijn)
opdampen is het correcte proced? maar vind maar eens een bedrijf wat dat kan doen, en volgens mij ga je schrikken van de prijs.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 15:55 #677623
door V300 register
Net even contakt gehad met een bedrijf hier in R'dam:
www.galvatrack.nl
Zij vertelden mij dat het af fabriek laagje zilver is. Zij kunnen reflectoren fiksen, dit schijnen ze regelmatig te doen. Naar keuze vernikkelen of verzilveren, dat laatste is duur(zaam)er. Prijs indicatie: tussen 50 en 100 euro/st schat hij. Met de aanmerking dat hij hem niet heeft gezien en het dus niet precies kan afschatten.
Nu denk ik dat ik goedkoper een nieuwe kan krijgen, maar het viel mij zeker niet tegen. Ik had prijzen gevreesd van richting de 250. Wel om te onthouden voor in de toekomst, goede spullen worden natuurlijk zeldzamer dus vroeg of laat gaan we gedwongen worden om naar dit soort jongens te stappen.
Maar voor nu dan dus: Wie heeft een li-reflector (of een linker koplamp met goede reflector) over om te verkopen?
Reaktie mag via PB of via de mail: mijn voornaam, tussenvoegsel en achternaam aan elkaar doorgeschreven @ gmail punt com
Zij vertelden mij dat het af fabriek laagje zilver is. Zij kunnen reflectoren fiksen, dit schijnen ze regelmatig te doen. Naar keuze vernikkelen of verzilveren, dat laatste is duur(zaam)er. Prijs indicatie: tussen 50 en 100 euro/st schat hij. Met de aanmerking dat hij hem niet heeft gezien en het dus niet precies kan afschatten.
Nu denk ik dat ik goedkoper een nieuwe kan krijgen, maar het viel mij zeker niet tegen. Ik had prijzen gevreesd van richting de 250. Wel om te onthouden voor in de toekomst, goede spullen worden natuurlijk zeldzamer dus vroeg of laat gaan we gedwongen worden om naar dit soort jongens te stappen.
Maar voor nu dan dus: Wie heeft een li-reflector (of een linker koplamp met goede reflector) over om te verkopen?
Reaktie mag via PB of via de mail: mijn voornaam, tussenvoegsel en achternaam aan elkaar doorgeschreven @ gmail punt com
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 17:41 #677632
door V300 register
ik heb evt een set voor je liggen? zo monteren en rijden :+
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 19:17 #677635
door V300 register
Maar toch lijkt het me handig, met het oog op de toekomst, om in ieder geval een lijstje te maken van bedrijven die dit soort diensten (en dingen als raam- en deurrubbers etc.) kunnen leveren. Ik denk dat we er eerder vroeger dan later toch gebruik van zullen moeten gaan maken...
Got pm...antiekeradio;31226 schreef : ik heb evt een set voor je liggen? zo monteren en rijden :+
Maar toch lijkt het me handig, met het oog op de toekomst, om in ieder geval een lijstje te maken van bedrijven die dit soort diensten (en dingen als raam- en deurrubbers etc.) kunnen leveren. Ik denk dat we er eerder vroeger dan later toch gebruik van zullen moeten gaan maken...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-07-2007 20:45 #677639
door V300 register
Meeeens!
Moderators: Mark Smeets