originele deurspeakers vervangen
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Iemand een idee waar ik dan speakers zal plaatsen ? Gaten in de deuren boren vind ik ook een beetje zonde.
- V300 register
- Verbannen
-
Airbus;187875 schreef : Ik heb helemaal geen speakers in mijn deuren. En ook geen uitsparingen.
Iemand een idee waar ik dan speakers zal plaatsen ? Gaten in de deuren boren vind ik ook een beetje zonde.
bij de voetenruimte, onderin de A stijl zitten gaten voor de speakers! kan zijn dat er een plastic kapje voor zit, maar dit is gemakkelijk weg te halen, je hoeft dan niks te boren
- V300 register
- Verbannen
-
Joris;187881 schreef : bij de voetenruimte, onderin de A stijl zitten gaten voor de speakers! kan zijn dat er een plastic kapje voor zit, maar dit is gemakkelijk weg te halen, je hoeft dan niks te boren
Ik heb die plastic kapjes inderdaad gezien, maar die waren zo klein, 10x10 ofzo. Zouden daar speakers inpassen ? Morgen met daglicht even kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Airbus;187886 schreef : Ik heb die plastic kapjes inderdaad gezien, maar die waren zo klein, 10x10 ofzo. Zouden daar speakers inpassen ? Morgen met daglicht even kijken.
Daar passen de speakers precies in, ten minste als je die van 4 inch/10cm (het is maar hoe de fabrikant het noemt) neemt. Deze zelfde maat speakers zitten bij andere uitvoering in de deuren.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;187947 schreef : Dat klopt niet. De speakergaten voor bij de voeten zijn voor die gekke ovale speakers. Zeg uit mijn hoofd 4x6". Ik ga van het weekend proberen of daar de hoedenplankverloopplastics voor 10cm ronde speakers in passen.
Dat klopt niet. De speakergaten voor bij de voeten zijn voor die veel te kleine ronde speakers. Zeg uit mijn hoofd 10 cm. Ik heb ooit in een weekend geprobeerd in de 345 een setje 10cm Halfords speakers te passen en dit bleek zonder problemen te kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zelf heb ik de kapjes nooit gezien, ook nooit op gelet of zo. Ik ging in elk geval af op de afmetingen die Erwin noemde.