originele deurspeakers vervangen
- V300 register
- Verbannen
Zou gelukt zijn geweest als het radiopaneel en ISO stekker op voorraad was, nu komt de zooi woensdag pas binnen. Heerlijk als er nog nooit een radio in gezeten heeft en er dus alleen maar de stekkers liggen die je nodig hebt, ipv een bussel draden met meer kroonsteentjes dan het grindpad van de koningin.
Nu zat ik te kijken om de originele deurspeakers te vervangen door iets dat wat beter geluid produceert, maar ik krijg die speakers niet los van de plastic behuizing. Zitten die ook nog gelijmd ofzo? Is er een handige tip voor om die speakers uit het plastic frame te krijgen, zonder dat er nog stukken pastic aan de originele speakers blijven hangen?
gr Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Hou bij het inbouwen van een ander type speaker de inbouw diepte van de nieuwe speaker in de gaten, de vorige eigenaar van mijn auto heeft de hele Blueline bekleding van de voordeuren bij de speakers naar de k***e geholpen door een te grote en te diepe speaker te gebruiken
- Mark Smeets
- Moderator
2 Fast 4 U;185758 schreef : Niet voor het een of ander de originele deur speakers hebben wel een mooi warm geluid en kunnen best wat vermogen verdragen, mijn vrouw heeft er een Sony Radio/CD wisselaar met "50" Watt uitgangsvermogen er op aangesloten en ze wil 'm wel eens open draaien.
Wij hebben een Volvo radio (V/S40) met 4x25 watt, en zelfs dat kunnen de originele speakers niet aan hoor. Ze zijn beter als de 240 speakers en geven voor die tijd een redelijke 'bass', maar warm is het bij lange na niet :wtf2: