tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-08-2007 08:15 #679069
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
De clubcard uiteraard, noem hem de Volvocard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-08-2007 08:29 #679072
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
En moet die klubkaart krijg je 15% korting bij de Brezan.
Bij de dealer overigens ook wel, je moet alleen een beetje aandringen... :humor:
Ralph, zou je die plaatjes iets kunnen verkleinen, zelfs op mijn 30"-scherm zijn ze wat aan de forse kant...
Bij de dealer overigens ook wel, je moet alleen een beetje aandringen... :humor:
Ralph, zou je die plaatjes iets kunnen verkleinen, zelfs op mijn 30"-scherm zijn ze wat aan de forse kant...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-08-2007 08:37 #679076
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
Auw!!! Bij Volvo ook dus, jammer voor de gekochte gasveren achterklep, had ik korting daar op gehad....
Ja was idd vlug vlug voordat ik gister effe weg moet meteen vanaf de sonie-gsm meteen geuploaded zonder eerst te verkleinen, vind het zelf ook wat irritant staan ja.
Ja was idd vlug vlug voordat ik gister effe weg moet meteen vanaf de sonie-gsm meteen geuploaded zonder eerst te verkleinen, vind het zelf ook wat irritant staan ja.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-08-2007 08:49 #679079
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
Je krijgt bij de dealer geen korting door die kaart, die korting krijg je gewoon als je er om vraagt. Het is lang geleden dat ik ergens de vraagprijs voor betaald heb.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-08-2007 19:08 #679123
door V300 register
Klopt inderdaad, bij sommige automaterialenzaken krijg je als autobedrijf 25 of zelfs soms wel 50% korting. Maar waarom zou je als particulier niet gewoon vragen om de korting
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-08-2007 08:04 #679157
door V300 register
Ik heb eens op het bonnetje gekeken, voor dingen als klein materiaal , slang, klem etc is het 15% korting en de grotere dingen zoals de eco.meter en wat gereedschap was het 20% korting.
Op vertoon van zogeheten HC-kaarten (zal wel hobby clubs betekenen ofzo).
Ik ga de eco. tbv emvk vrijdag aansluiten, kan niet wachten tot mijn vrije dag dan
Op vertoon van zogeheten HC-kaarten (zal wel hobby clubs betekenen ofzo).
Ik ga de eco. tbv emvk vrijdag aansluiten, kan niet wachten tot mijn vrije dag dan
Moderators: Mark Smeets