Versterker aansluiten
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik heb net een hele dikke Alpine 3544 versterker van een colelga gehad. Die had daar nooit in een 360 gepast! Gelukkig heb ik een dubbele kofferbakvloer in mijn 740... :cool:
Komt een mooi Alpine subje aan te hangen...
Geen idee hoe je zo'n ding aansluit, maar daar komen we wel uit... Iemand verstand van zulk soort dingen? :confused:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
laatst nog een mazda 323 onder handen gehad
t is zoo simpel
ga naar de eerste beste audio tuningshop
en kijk of je een folder kan vinden van conection of een bedrijf dat bekabeling en verbindingsstukken maakt
daar staat altijd achterin schematisch hoe je de kabels moet leggen, en wat het beste is waarvoor.
www.connectionaudison.com
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Zin om een middagje te hobbyen/hobbi?n?
Ik moet ook een kist maken die achter de wielkasten past, er moet tenslotte nog een grote tweelingkinderwagen achterin, dus een standaard subkist gaat niet passen... :rolleyes:
- V300 register
- Verbannen
dat haald die vriend van me hier altijd bij de audioshop. gewoon alles los, en niet in sets, want bij dit bedrijf zijn connectoren bijv onnodig duur
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik heb inmiddels wat schema's gezien en een versterker + sub en verder niks opstelling is idd simpel...
Terug naar het topic?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Bij maritieme zaken (toch zeker bij Correct Maritiem in R'dam) verkopen ze voedingskabel aan de meter, van 6 tot 90mm2. Ziet er minder mooi uit maar werkt uitsteekbaar.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik wil mijn audio installatie graag UIT het zicht houden... Een 740 is misschien wel heel erg lang en breed, hoog is hij niet, dus een sub aan het dak levert hier en daar een blauwe plek op...Erik;23821 schreef : Waarom doe je hem bij een 740 niet aan de onderkant van het dak bevestigen. Er zitten verstevigingselementen (rolbeugel) waar prima een subwoofer aan kan.
De ruimte achter de wielkasten is prima voor een sub, onder een van die deksels kan ik wel een kist van een litertje of 40 kwijt. Versterker uit het zicht onder de kofferbakbodem, boven het reservewiel.
Die kabels blijven toch uit het zicht. Als ze maar een beetje van een fatsoenlijke kwaliteit zijn is het al voldoende.setsunakaede;23822 schreef : Zeg Jeroen,
Bij maritieme zaken (toch zeker bij Correct Maritiem in R'dam) verkopen ze voedingskabel aan de meter, van 6 tot 90mm2. Ziet er minder mooi uit maar werkt uitsteekbaar.
Wakosda?
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
En knikker deze offtopic afsplitsing meteen maar ergens anders neer als je toch bezig bent...