Geluiddemping
- V300 register
- Verbannen
zit inderdaad wel een beetje tussen interieur en carosserie in. maar, het zit iig altijd aan de binnenkant van de auto
ik zou overigens wel eerst even testen of de isolatiematerialen die je gebruikt wel hittebestendig zijn, en dus ook of ze wel brandwerend zijn.
zou persoonlijk NOOIT brandbare isolatiematerialen rond de motor gebruiken, hoogstens aan de binnenkant van het schutbord. Als je daar wilt gaan isoleren, moet waarschijnlijk het hele dashboard eruit, dus is wel veel werk.
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Er zijn op de markt heel dunne matten hiervoor, voor de binnenkant van de deur dus. Er zit een folieachtige laag overheen zodat vocht weg kan blijven lopen. Ze zitten volgens mij op de luxere types 300 of ik moet mij vergissen. Er werd reclame voor gemaakt op Volvo klassiersbeurs.KonradW;20844 schreef : en dan nog iets om op de houten (jaa karton ) deurpanelen te plakken, om vibraties tegen te gaan, alleen dit kan dus gewoon niet dik zijn.
- V300 register
- Verbannen
(maar dan moet je wel dat plastic dat op je deur zit laten zitten, anders is je deurpaneel in no time een soppige brei onderin je auto geworden )
- V300 register
- Verbannen
KonradW;20394 schreef : duss bubbeltjesplastic onder de achterbank
Daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik ook doen.
Verder blijft het geluid van mijn banden over.
Nog iets met wielkasten doen, maar overdrijven kan ook natuurlijk.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
ik wil juist een groot bulderend blok onder de kap horen, maar die zit niet in de 340
morgen even kijken voor dat biitummen spul bij een audio tuning zaak, gelijk even 2 nieuwe 10 cm boxjes voor voorin, die originele hebben mij toch net ff te weinig punch
- V300 register
- Verbannen
KonradW;22213 schreef : nouja, dan is de hele essentie van de auto weg!
ik wil juist een groot bulderend blok onder de kap horen, maar die zit niet in de 340
Kijk, jij snapt het tenminste! Veel van die golf/astra/civic-rijders gooien een uitlaat model regenpijp onder hun auto, terwijl het geluid van de motor moet komen, niet uit de uitlaat
- V300 register
- Verbannen