- Berichten: 1
360 GLT?
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Berichten: 18
Alleen aan de spatborden met knipperlichten kun je nog zien dat het een oud type is.
Tellerpaneel klopt ook niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Berichten: 18
Hoort origineel een B19A motor in te zitten.
Zo te zien is dit een injectie
Het tellerpaneel klopt dan wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Ik wil niets insinueren, maar dit gaat wel erg ver voor een ombouw. Persoonlijk zou ik eens goed naar het chassisnummer en het plaatwerk daar omheen kijken...
In de 'gouden tijden' (belastingvrij en lpg) werden mensen soms creatief...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
"geen oordeel". Bovendien bijna 3000 Euro voor een auto zonder APK?
Een 5 deurs hatchback en een 4 deurs sedan hadden beide geen ledige massa van 1095kg
bij eerste toelating in Nederland in 1984.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Berichten: 18
Is van origine dus nog de "oude" facelift.
Alleen de spatborden met zijknippers kun je het nog aan zien.
De rest, zelfs het kachelhuis is aangepast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;254338 schreef : Precies 1984
Is van origine dus nog de "oude" facelift.
Alleen de spatborden met zijknippers kun je het nog aan zien.
De rest, zelfs het kachelhuis is aangepast.
Ik vrees dat het toch echt anders ligt. In dat geval is de sedan-achterkant ook meteen vervangen door een hatchback-achterkant. Net wat Joost zegt, in combinatie met LPG wetende hoe de oldtimerregeling een paar jaar geleden was, doet dat ook bij mij de alarmbellen rinkelen om eens kritisch rond het chassisnummer te kijken.
Als dat wel allemaal aangepast is en klopt, is het ook aan te bevelen voor de eventuele koper om goed te kijken naar de regel die zegt dat 2/3e van de auto origineel moet zijn. Dat is vooral bij import en kentekenkeuringen belangrijk, maar ook een goede graadmeter of je er ooit gedoe mee kunt krijgen. Ik vrees dat deze 360, met minimaal een nieuwer motorblok en (gedeeltelijk?) nieuwere koets dan ook daar niet aan zal voldoen.
François;254335 schreef : Een 5 deurs hatchback en een 4 deurs sedan hadden beide geen ledige massa van 1095kg
bij eerste toelating in Nederland in 1984.
Dat zou misschien nog wel kunnen komen door het wegen bij de keuring voor LPG?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
François;254335 schreef : Een 5 deurs hatchback en een 4 deurs sedan hadden beide geen ledige massa van 1095kg
bij eerste toelating in Nederland in 1984.
Bij LPG inbouw is een nieuw gewicht op kenteken gezet. Bij mijn oude sedan (MKIII) was dat 1108 en bij mijn GLS 1111. Dus 1095 voor een hatch kan ik me voorstellen.
Blijft het gek dat er SDN op het kenteken staat. Aan de andere kant: een bekende GLT binnen onze club heeft ook 75 KW op het kenteken staan, maar is toch écht een GLT met injectie. Dat is dus wel eens vaker verkeerd op kenteken gekomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.