Loop/sloop vario-sedan (1986, apk tot 2020)
- V300 register
- Verbannen
-
De advertentie vermeldt dat de koppeling slecht is, waarschijnlijk de rede van het loop/sloop aspect. Aan de andere kant is het een auto van de eerste eigenaar die bovendien in de overgangsregeling valt (bouwjaar 1986). Zo op de foto's te zien is de auto ook redelijk hard, voor zover te beoordelen. Voor de liefhebber denk ik dat dit wel eens een leuke sloopredder kan zijn welke met beperkte moeite en beperkte kosten weer op te knappen is. De ervaring leert mij dat je vaak een hele mooie auto terug krijgt als je hem goed oppoetst.
De locatie van de verkoper is Groningen. Dat houdt mijzelf als Brabander een beetje tegen in combinatie met plaatsgebrek, maar voor iemand uit de noordelijke helft van Nederland misschien een hele mooie kans.
De advertentie:
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/ove...0c1b&previousPage=lr
Tekoop Volvo 340 loop sloop
Koppeling slecht rijd wel.
Apk tot 12.4.2020
Van 1986. Eerste eigenaar
Loopt netjes
Inruil sloop Volvo mogelijk
Info mail
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Hallo
Heb een Volvo 340 gekocht voor de cross alleen is misschien is er nog wel interesse voor een liefhebber .
Apk tot 12.4.2020
Loopt goed
Alleen koppeling er slecht .
Heeft wat roest
Net 106*** gelopen
Bouwjaar 1986.
Is tot zaterdag Compleet te koop daarna a gebruik ik hem voor de cross info pb
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
JKiers;252847 schreef : Hallo
Heb een Volvo 340 gekocht voor de cross alleen is misschien is er nog wel interesse voor een liefhebber .
Lees: ik heb een Volvo 340 gekocht voor de cross maar misschien is er nog wel een gek die drie keer de aankoopprijs wil betalen voordat ik ermee het veld in ga.
- V300 register
- Verbannen
-
JKiers;252847 schreef : Joe, update, hij is al verkocht, maar staat inmiddels op facebook bij onderstaande info:
Volgens mij is die advertentie op marktplaats van diezelfde crosser als de Facebook-advertentie die jij hebt gezien. Bij zijn andere advertenties staan namelijk meer stukjes Volvo.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;252849 schreef : Lees: ik heb een Volvo 340 gekocht voor de cross maar misschien is er nog wel een gek die drie keer de aankoopprijs wil betalen voordat ik ermee het veld in ga.
Vaak helaas wel... zéker gezien de auto al vercrosst gaat worden als deze niet binnen 2 dagen verkocht is.
- V300 register
- Verbannen
-
- Albert Jan Algera (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zonde als deze verziekt word, zoveel sedans zijn er niet meer.....