Goedkope koplampwisserbladen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Kevin;252733 schreef : Waarom niet gewoon bij de dealer halen? Ik heb vorig jaar nieuwe geplaatst op mijn 360 en ik kan me niet herinneren dat ik daar een belachelijke prijs voor moest afrekenen.
+1. Wat een gedoe voor wissertjes van een paar euro :crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;252712 schreef : Bij een groupbuy wil ik wel 2 setjes mee bestellen. :yesyes: en de verzend kosten door het aantal deelnemers delen
:wtf2: als er zoveel bla bla is om een paar onnozele wissers ergens anders te kopen dan bij een dealer omdat er misschien een Volvo merkje opstaat waardoor die wissers opeens twee keer zo duur worden :uh-uhh: hoeft al niet meer voor mij :nono: ik maak ze weer gewoon van mijn oude wissers :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Om die rede heb ik de wissertjes ook altijd van oude ruitenwissers gemaakt.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;252742 schreef : Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ik die dingen ergens voor een paar euro kan bestellen. Liever 3 euro dan 15 euro voor iets wat enkel bij de apk een keer draait en eigenlijk enkel slijt doordat het rubber zijn flexibiliteit verliest van het stilstaan.
Om die rede heb ik de wissertjes ook altijd van oude ruitenwissers gemaakt.
Met zulk gebruik snap ik het heel goed hoor, dan moeten die goedkope wissers jaren meegaan. Bij dagelijks gebruik ga ik de gok niet nemen, geen zin in krassen op mijn koplampen.