Goedkope koplampwisserbladen
- V300 register
- Verbannen
-
Bij deze de link, misschien heeft iemand anders er ook wat aan.
€ 2,87 | 274431 Voor Volvo 960 S90 V90 1997 1998 S80 1999 2004 2006 Koplamp Koplamp Wisser Links Rechts Vervanging
s.click.aliexpress.com/e/67srj6vBd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
www.polar-parts.de/wiper_equipment/wiper...adlamp_i152_43_0.htm
en ze liggen al in Duitsland, dus ook dichterbij qua transport. natuurlijk komt dit ook uit china, maar een bulkpakket naar polar parts is toch beter dan dat ene envelopje de hele wereld oversturen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nog meer liefhebbers?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
leonsteyns;252711 schreef : Houd wel rekening bij Polar Parts met de verzendkosten (naar NL met DHL €15). Misschien een groupbuy, ik zou in elk geval vier setjes kunnen gebruiken (ze passen namelijk ook op de V70).
Nog meer liefhebbers?
Bij een groupbuy wil ik wel 2 setjes mee bestellen. :yesyes: en de verzend kosten door het aantal deelnemers delen
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;252733 schreef : Waarom niet gewoon bij de dealer halen? Ik heb vorig jaar nieuwe geplaatst op mijn 360 en ik kan me niet herinneren dat ik daar een belachelijke prijs voor moest afrekenen.
Jup, ik had hetzelfde idee. En dan heb je gewoon origineel Volvo. Bij mij zitten ze er nu een jaar op met dagelijks gebruik/buiten geparkeerd staan en ze zijn nog in prima staat.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Kevin;252733 schreef : Waarom niet gewoon bij de dealer halen? Ik heb vorig jaar nieuwe geplaatst op mijn 360 en ik kan me niet herinneren dat ik daar een belachelijke prijs voor moest afrekenen.
Dat is goed nieuws. Het leek me typisch iets wat niet meer te krijgen was via de officiele kanalen..