Volvo 360 2.0 SDN S6 1986 Rood
- Albert Jan Algera (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Nou maar hopen dat die in goede handen terecht komt!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zal het hele verhaal even vertellen.
Gisterochtend heb ik gebeld, toen stond de advertentie al op gereserveerd. Inderdaad was er een koper, die is echter niet op komen dagen.
Ik vanochtend vol enthousiasme bij de RDW gekeken, niet overgeschreven, ik dus weer bellen. Hij was inderdaad nog beschikbaar, ik verteld dat ik helaas vandaag moest werken (15:00-22:30) dus vandaag geen optie, morgen kom ik kijken. Afgesproken en al, gegarandeerd dat ik hem mee zou nemen en ik wou zelfs nog wel een aanbetaling toen per bankieren, dat hoefde niet. Ook nog verteld dat ik al meerdere 300's heb staan, ik wel wat kan met mijn handjes en de staat me niet zo uitmaakt gezien de zeer geringe prijs van 650,- Op de achtergrond was overigens nog een zeer nerveuze vrouw te horen.....
Ik word tijdens het werk ineens gebeld, ik kon niet opnemen omdat ik aan het rijden was. Voicemail ingesproken door heer des huizes: de koop gaat niet door! Er is nu al iemand anders geweest die zelfs al een aanbetaling heeft gedaan van 250,-.
Ook dit WhatsApp contact:
Ik sta met mond open van verbijstering. Enigszins geïrriteerd (lees: compleet over de zeik natuurlijk) bel ik terug. Wat flik je me nu? Wij hadden toch een afspraak, ja sorry, dit en dat, (vrouw weer op de achtergrond te horen) hij moet weg, moeilijk, geld, snelheid. Ik zeg joh, gister kwam er een niet opdagen, en nu flik je een serieuze koper een zelfde kunstje? Heel lul verhaal aangehoord, duizend maal excuus. Hij had zelfs nog het gore lef om te zeggen, ja dan hij JIJ maar vanavond moeten komen![16:09, 27-6-2018] Lovejoy: Hoi E.,
Zijn alle papieren aanwezig voor het overschrijven?
Deel 1A
Deel 1B
Deel II
[16:55, 27-6-2018] E. V. R.: Ja alle papieren zijn aanwezig
[18:13, 27-6-2018] E. V. R.: Hallo mijn man vindt het heel vervelend om het op deze manier te doen Maar de gene die voor u belde vanmorgen heeft hem gekocht.
De auto is niet van ons en staat bij die kennis van mijn man en die man wil er vanaf
Die mijnheer heeft een aanbetaling gedaan dus ja
Sorry dat het zo is gelopen
[FONT="]Mvg H. en E.[/FONT]
Uurtje later een WhatsAppje gestuurd waarin ik mijn frustraties geuit heb, ik werd direct geblokkeerd. Dit wekte nog wat meer irritatie op. Ik heb toen een SMS-bericht gestuurd om vrouw des huizes op een redelijk nette manier voor rotte vis uit te maken.
Toen werd ik ineens gebeld door een ander 06-nummer. Man des huizes: Ik mocht hem nog wel komen ophalen, maar dan moest ik nog wel voor 18:00 komen morgen, anders was de Bruna in het dorp al dicht. Tijdens bovengenoemde telefoongesprek heb ik ook gezegd dat ik er wel 1.000 euro voor had willen geven (dit is dus de enige reden waarom er alsnog terug gebeld is ga ik zo 123 vanuit). Ik heb gezegd dat ik hem nog best wil hebben, maar wel voor de afgesproken 650 euro, en eigenlijk had ik al geen zin meer dat er voor te betalen. Eigenlijk ook diep triest, want eerst mij een oor aan naaien en vervolgens een ander die al aanbetaald heeft ook nog terug moeten betalen, als ze dat überhaupt van plan waren....
De discussie bleef 20 minuten aan, heer des huizes bleef maar zijn excuses aanbieden dat hij dit niet had moeten doen. Op een geven moment vroeg ik, je vrouw zit hierachter he, zij wilt hem heel snel weg hebben en heeft voor de ander gekozen. ''Ja, zo gaat het in gezinnen''. Ondertussen kreeg mijn vriendin thuis ook lucht van de discussie en stond mijn telefoon op de luidspreker. Ik heb gezegd, je aanbod is prima, ik kom morgen ochtend wel. Wil de 360 tenslotte wel erg graag hebben.
Het vertrouwen was vanaf mijn kant natuurlijk al volledig weg bij deze mensen en ik zag het al niet meer helemaal zitten om 45 minuten te rijden naar hun dorp. En tot enige verbazing, ik had nog gehoopt van niet komt zojuist dit SMSje binnen:
Ik heb er nog op geantwoord, eerlijkheid duurt het langst, ik zie wel wanneer en of hij overschreven word.Goedenavond u heeft vanavond met met man gesproken en de koop gaat over
Sorry voor de late reactie maar we hadden visite
De eigenaar van de auto heeft aangegeven de auto niet meer te verkopen
Ik had gedacht iemand te kunnen helpen met de verkoop
Helaas is het fout uitgepakt
Ik wil mijn excuses aanbieden
En hoop dat u het aanvaard
E.
Mocht het zo zijn dat iemand van hier hem gekocht heeft, stuur mijn even een berichtje a.u.b.? Ik hoop beslist dat hij bij iemand van de club terecht komt, dat gun ik diegene zeker ook van harte maar deze manier van zaken doen. Ik voel mij zwaar onheus bejegend.
Ik heb mijn hart gelucht en zie graag reacties........
Groeten,
Lovejoy
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik denk: meneer moest de auto verkopen van mevrouw terwijl hij dat eigenlijk niet wil. Door de vele reacties komt hij er achter dat de auto bijzonderder is dan hij dacht en vindt uiteindelijk toch de ballen om tegen zijn vrouw te zeggen dat hij de auto niet verkoopt, of de auto is meer waard dan gedacht en binnenkort wordt hij aangeboden voor 3x de prijs die men nu vroeg.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
En verder; behoorlijk stalker-niveau in dat verhaal... :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
Alex;250857 schreef : En verder; behoorlijk stalker-niveau in dat verhaal... :+
Inderdaad, van beide kanten 'compleet gestoord' zoals je het zelf omschrijft.
Verkocht is verkocht, jammer dan. Zo gaat dat bij koopjes, wie het eerst iets ophaald, die heeft het.
Niet netjes van de verkoper, maar ik snap hem ook wel als de vorige koper na toezegging niet is komen opdagen.