1982 Volvo 343 overgangsmodel (loop/sloop)
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Doelde meer op het feit als iemand deze 343 wil overnemen die geen laservaring heeft hem op weg te helpen, zodat diegene ook wat aan de auto heeft i.p.v. ik heb de auto gered maar kan er niets mee...........
Dit om het wat meer te motiveren voor mensen die zoiets wel zien zitten, maar de gebrek aan ervaring of budget hebben.
Aangezien 9 van de 10 gevallen mede daardoor alsnog in de shredder verdwijnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Of dat crossers dit betalen voor een hoopje roest met een trage aandrijving, ik bedoel, een Astra met een 1400 handbak is sneller en 2x goedkoper in alle opzichten.
Waarom zou je dan nog zo'n zeldzame 300-series gebruiken?
Ik wil hem heus wel een plekje geven, als echt niemand anders kan, maar realistisch gezien betaal ik alleen de sloopprijs die momenteel geld van maximaal 100 euro.
- V300 register
- Verbannen
-
De sloper werd naar eigen zeggen helemaal gek van de crossers die 150 euro bieden, maar voor dat geld gaat hij niet weg. Aan de andere kant vindt die sloper het zelf zonde om de auto te vernietigen dus als liefhebber heb je misschien kans...
Zie de bijlage voor zijn visitekaartje
(als iemand de 343 wil redden, voel je vrij de sloper te bellen. Ga a.u.b. niet het nummer misbruiken om te vertellen dat het zonde is de auto te slopen, dat heb ik hem al verteld)
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de koper, van mij krijg je een setje goede achterlichten voor dit type cadeau, evenals een financiële gift van 50 euro om de drempel tot aanschaf wat lager te maken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Zebo010;249958 schreef : Ook wel fijn voor die bekende in Bleiswijk, die had geloof ik nog niet zoveel staan... :worship:
Van dit type nog niet nee

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-