1983 Volvo 340L voor de cross, ruilauto?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/ove...c624&previousPage=lr
Deze wil hij voor de cross gebruiken, nou zou ik zelf deze auto wel willen rijden als dagelijkse i.p.v. m'n diesel die ik wil schorsen.
Probleem is echter dat hij dan een ruil auto wilt. Overkopen is geen optie.
Zit geen kenteken meer op, maar dat kan ik eventueel opnieuw aanvragen, heb wel foto's gevonden op internet van hoe deze eerst was:
Weet iemand een handgeschakelde 340 die ook erg slecht is om deze eventueel mee te ruilen?
Hij wilde toch weer een 340 hebben.
Een 5 deurs 340 L ben ik verder nog nooit tegen gekomen, zou het erg zonde vinden als deze ook zo aan z'n einde komt.
Ik kan er weer een mooie auto van maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Maar nee, heb inmiddels een andere geschiktere kandidaat gevonden, dus wordt vervolgd.....
- V300 register
- Verbannen
-
leonsteyns;249280 schreef : Ik heb nog een Millionaire in de stalling staan... :lol:
Zou je die dan weg doen Leon?
- V300 register
- Verbannen
-
Het is erg jammer dat op zo'n manier alles maar in de poeier wordt gereden zonder enig historisch besef

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
General Custom;249283 schreef : Mooi dat je die auto op wil gaan knappen Steven!
Het is erg jammer dat op zo'n manier alles maar in de poeier wordt gereden zonder enig historisch besef
Tja, en hoe kunnen wij en hoe kan de V3c het beste met deze mensen omgaan. Met alleen gezellig blijven doen, bereik je ook niet alles.
(Mooi punt voor de ALV, echter ik blijf binnen met een flinke verkoudheid)
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;249292 schreef : Tja, en hoe kunnen wij en hoe kan de V3c het beste met deze mensen omgaan. Met alleen gezellig blijven doen, bereik je ook niet alles.
(Mooi punt voor de ALV, echter ik blijf binnen met een flinke verkoudheid)
Ik denk niet dat er een manier van omgaan met deze mensen is waardoor we voorkomen dat deze auto's kapot worden gereden. 300-series kapot rijden doen ze toch wel, in principe moeten we blij zijn dat er een paar de weg naar ons forum weten te vinden zodat er toch nog zoveel mogelijk spullen bewaard blijven.
Aan de andere kant ben ik wel van mening dat we het zeker niet aan moeten moedigen, en zéker niet de hoofdprijs voor onderdelen betalen want dan moedig je ze juist aan om 300-series kapot te rijden. Eigenlijk is het een rekensommetje: hoe goedkoper ze zijn in aanschaf en hoe beter de onderdelen te verkopen zijn, des te interessanter is een 300-serie om voor de bangers te gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar deze auto heb ik met steven geruild. Ik krijg hier een compleet kale 340 voor weer. Dit soort ruils zijn wel vaker mogelijk als ik complete autos heb gekocht.
Echter is veel commetaar geven niet nodig, zoals bart zegt zorg ik dat bijna alle onderdelen weer bij liefhebbers terrecht komen. Als het gaat zoals erik wil, via een niet positieve sfeer, dan zal ik ook geen onderdelen meer aanbieden via deze weg. Want de autos slopen blijf ik toch doen, heb alles op voorraad hiervoor, en veel dingen op maat dus voorlopig nog niet in de planning over te stappen op een andere auto
- V300 register
- Verbannen
-
Frankie;249305 schreef : Tja zolang de 340's nog tekoop zijn rond de 200 euro zullen er autos gesloopt blijven.
Ik ben tamelijk nieuwsgierig waar jij die kennelijk onuitputbare bron van 340's aan 200 euro hebt gevonden. Doorgaans heb ik moeite vandaag de dag exemplaren onder de 500 euro te vinden.
- V300 register
- Verbannen
-