Wie redt de RG-09-VT??
- V300 register
- Verbannen
-
Maar, over de diesel: dit is een prachtbak! In het echt ontzettend mooi! 'Helaas' heb ik twee belastingvrije lpg auto's, dus ik hoef er niet nog een kilometervreter bij....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt niet alles redden. Ik denk dat het een stuk gezonder is dat te accepteren. Hoe zonde het ook mag zijn van bepaalde auto's. Probeer dan met de onderdelen die je van de gevrijwaarde auto kunt halen andere auto's van die soort te conserveren, zoals Diede ook al aangeeft.
- V300 register
- Verbannen
-
M'n reddingsgeschiedenis bestaat nu al uit 7 toyota celica's (waarvan nog 4 in bezit), 1 Honda Sabre, 4 Volvo 700's (waarvan de 760 diesel en beide 780's nog in bezit) en 2 340's. Het is leuk om alles op de weg te willen houden, maar dat kost je en klauwen met geld (heb ik niet) en bergen ruimte (idem)
Hier is het nu zo erg dat zelfs al zou ik de Knurrie Diesel krijgen, ik 'm niet aan kan nemen vanwege de kosten voor de wegenbelasting en verzekering.
Het is uitermate vervelend, maar je doet er niets aan. Dit accepteren is de enige manier om jezelf niet gek te laten maken. We leven in een extreme weggooimaatschappij, hopelijk brengt de huidige crisis deze verspilling weer wat terug, maar ik betwijfel het.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Echter zullen er toch keuzes gemaakt moeten worden. Ik slaap er niet minder om als een late 340 gesloopt wordt, maar w?l als er een 343 DLS naar de cross zou gaan.
Daarom "richt" ik me alleen op zeldzame en oude wagens, die hebben voorrang in mijn ogen.
- V300 register
- Verbannen
-
Oftewel: Wie koopt deze diesel? Dr rijden meer ferrari's rond in Nederland, dan zo'n dergelijke diesel!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Pistonpen paultje;109815 schreef : Oftewel: Wie koopt deze diesel? Dr rijden meer ferrari's rond in Nederland, dan zo'n dergelijke diesel!
Volgens mij rijden er zelfs meer ferrari's rond dan 360's in Nederland

- V300 register
- Verbannen
-
Nou nee, eerder omdat het gewoon een geweldige auto is!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-