(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Wie redt de RG-09-VT??
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 17:38 #629165
door V300 register
Wie redt de RG-09-VT?? is gemaakt door V300 register
Hoi,
Weet wel dat het "not done" is om te verwijzen naar je eigen advertentie, maar hier is geen sprake van geld verdienen, dit kost alleen maar:crazy1:
Hij moet echt weg, dus wie heel snel is mag hem halen voor 350 euro.
Voorwaarde is wel dat dan ook de 340 dl/aut "donor" wordt meegenomen.
Kan het hier beter niet vermelden onder liefhebbers, en het zou me ook zeer aan het hart gaan maar het zou toch treurig zijn als ie op de sloop belandt.
Ik kan het setje stallen tot 1 juli daarna is het over en uit.....
Zie ook: volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2263
Reden voor mijn haast is dat de loods die ik huurde per 1-7 opgezegd is en de 343 gl ook niet is verkocht, die wil ik samen met mijn 480 toch ergens stallen dus vandaar dat Knurrie en de sloper weg moeten.
Weet wel dat het "not done" is om te verwijzen naar je eigen advertentie, maar hier is geen sprake van geld verdienen, dit kost alleen maar:crazy1:
Hij moet echt weg, dus wie heel snel is mag hem halen voor 350 euro.
Voorwaarde is wel dat dan ook de 340 dl/aut "donor" wordt meegenomen.
Kan het hier beter niet vermelden onder liefhebbers, en het zou me ook zeer aan het hart gaan maar het zou toch treurig zijn als ie op de sloop belandt.
Ik kan het setje stallen tot 1 juli daarna is het over en uit.....
Zie ook: volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2263
Reden voor mijn haast is dat de loods die ik huurde per 1-7 opgezegd is en de 343 gl ook niet is verkocht, die wil ik samen met mijn 480 toch ergens stallen dus vandaar dat Knurrie en de sloper weg moeten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2009 18:52 #784641
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Wie redt de RG-09-VT??
Ik denk dat deze diesel ongeluk brengt ofzo....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 19:11 #784643
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie redt de RG-09-VT??
Nou...hij heeft mij geen ongeluk gebracht hoor, sterker nog gisteren gestart na dik 2 maanden stilstaan en 1 keer gloeien, gelijk lopen.
Vind het best wel jammer dat ie weg moet maar ruimte is nou eenmaal een schaars goed hier in de buurt.
Vind het best wel jammer dat ie weg moet maar ruimte is nou eenmaal een schaars goed hier in de buurt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 22:19 #784664
door V300 register
Je bent niet de enige met dat probleem. Ik ga de redder niet zijn in elk geval. (wel jammer, maar ik moet ook een keer nee zeggen)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 22:57 #784672
door V300 register
Zo ontzettend jammer...
Dit soort mooie aanbiedingen komen op het verkeerde moment, het is dat ik al met dat lpg-bakkie zit opgescheept (zo voelt het nu even) en daar weer een nieuwe motor wordt ingelepeld.
350 euro voor een 340 diesel, potjandorie!!!! Kopen, iemand!!! Ik ga echt in mijn omgeving iemand lekker maken. Hij kan toch gewoon 'ontschorst' worden, met APK tot volgend jaar? Verder nog rare dingen? Ik ken de auto eigenlijk niet zo goed.
Wat is er met die donor dan? Leeg karkas?
Dit soort mooie aanbiedingen komen op het verkeerde moment, het is dat ik al met dat lpg-bakkie zit opgescheept (zo voelt het nu even) en daar weer een nieuwe motor wordt ingelepeld.
350 euro voor een 340 diesel, potjandorie!!!! Kopen, iemand!!! Ik ga echt in mijn omgeving iemand lekker maken. Hij kan toch gewoon 'ontschorst' worden, met APK tot volgend jaar? Verder nog rare dingen? Ik ken de auto eigenlijk niet zo goed.
Wat is er met die donor dan? Leeg karkas?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 23:08 #784676
door V300 register
Nee hoor, de donor is een complete 340 dl waarvan de vario herrie maakt, zouden net zo makkelijk riemen kunnen zijn, alleen de koplampen en de voorbumper zijn gedemonteerd maar zitten er wel bij.
De diesel heeft i.i.g ff een lekkere poetsbeurt nodig, lekt een heeeeel klein drupje olie en het dynamolampje blijft branden, dit is op te lossen door de massakabel weer goed op het blok te monteren.
De diesel heeft i.i.g ff een lekkere poetsbeurt nodig, lekt een heeeeel klein drupje olie en het dynamolampje blijft branden, dit is op te lossen door de massakabel weer goed op het blok te monteren.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2009 09:04 #784691
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wie redt de RG-09-VT??
Ik zit vol, alleen "slopers" kunnen er nog bij. Die worden ten dienste van de andere auto's helemaal ontleed en dan blijft er nog een klein restantje ijzer over. That's the way, I like it.
Maar dan moet de auto toch wel echt geen enkel toekomstperspectief hebben.
Maar dan moet de auto toch wel echt geen enkel toekomstperspectief hebben.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2009 09:14 #784693
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wie redt de RG-09-VT??
Wat ik een regelrechte schande vind is dat auto's (in dit geval een sedan uit 1984) die gesloopt wordt puur uit (commercieel) eigenbelang. Ik vind dit soort praktijken niet kunnen binnen de club.
Omdat de papieren van bewuste auto al waren opgestuurd naar de RDW en de auto gevrijwaard/uitgeschreven is, rest mij met uiterste voorzichtigheid dan nog te redden wat er voor hergebruik te redden valt.
Ik geloof dat sommige mensen zich niet realiseren hoe zeldzaam een bordeax rode, gl, sedan uit 1984 over een paar jaar is. Nu komt ie weinig voor.
Omdat de papieren van bewuste auto al waren opgestuurd naar de RDW en de auto gevrijwaard/uitgeschreven is, rest mij met uiterste voorzichtigheid dan nog te redden wat er voor hergebruik te redden valt.
Ik geloof dat sommige mensen zich niet realiseren hoe zeldzaam een bordeax rode, gl, sedan uit 1984 over een paar jaar is. Nu komt ie weinig voor.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2009 11:22 #784721
door V300 register
Erik, mensen hebben ook nog met andere zaken te maken dan alleen een zeldzame auto. Ik vind dat je wel heel snel oordeelt over keuze die mensen (soms noodgedwongen) maken.
Ik begrijp dat je tegen de sloopregeling bent, maar respecteer de keuze die andere mensen maken met betrekking tot hun eigen bezittingen.
Ik begrijp dat je tegen de sloopregeling bent, maar respecteer de keuze die andere mensen maken met betrekking tot hun eigen bezittingen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2009 11:42 #784725
door V300 register
Amen, Tabitha.
Op zich is het al heel wat dat je nog vanalles uit een al gevrijwaarde auto mag trekken, profiteer daar maximaal van!
En nu weer terug naar de diesel en zijn donorbroertje met scheve onderbroek
Heeft er nog iemand een broertje/zusje/neefje/nichtje/vriend(m/v) die binnenkort nodig veel kilometers moet gaan maken? Doe es even lobbyen dan
(ik kan dat helaas niet, broertjelief heeft nog geen rijbewijs)
Op zich is het al heel wat dat je nog vanalles uit een al gevrijwaarde auto mag trekken, profiteer daar maximaal van!
En nu weer terug naar de diesel en zijn donorbroertje met scheve onderbroek

Heeft er nog iemand een broertje/zusje/neefje/nichtje/vriend(m/v) die binnenkort nodig veel kilometers moet gaan maken? Doe es even lobbyen dan

Moderators: Mark Smeets