343 DL
- V300 register
- Verbannen
-
erwin88;103564 schreef : Maar dat was uit den boze en nu staat er weer ?950,00 in de advertentie... Volgens mij is dat gepush een manier om er zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld uit te halen. Ik wacht nu wel af om te kijken of de auto ?cht zo snel weg is. Ik vermoed dat de rest van de week de auto nog steeds op marktplaats staat en dat het wel meevalt met die 'haast' maar dat het de bedoeling is dat ik ga denken dat de auto ieder moment verkocht zal worden en dat ik dan wel wat meer zou willen betalen. Nou neen dus... Ik wacht het fijn af! Haha
Als ie met hangende pootjes terugkomt, gewoon lager gaan zitten, dat spelletje kan beide kanten op gespeeld worden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;103577 schreef : Als ie met hangende pootjes terugkomt, gewoon lager gaan zitten, dat spelletje kan beide kanten op gespeeld worden.
yep!
Ik heb destijds bij verkoop van mn 1700 als minimum 625 aangehouden. een kijker wilde max. 600 betalen, en dus die 25 euro niet.
is weggegaan, maar later heeft ie hem alsnog gekocht voor 600. Toen moest ik hem alleen wel even naar Wageningen wegbrengen

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mensen van marktplaats.. ik heb deze auto nu al een paar keer mondeling verkocht en begin mijn vertrouwen in deze site te verliezen. Dit is een buitenkans. Geen onzinbiedingen meer. ik had een stallingsprobleem, dat heb ik inmiddels opgelost.
Hij mag dus weg, maar hoeft niet!
Hele scherpe prijs! Alleen voor een echte liefhebber!!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De randen zul je moeten uitslijpen...
Bedenk wel dat de voorruit eruit moet en dat als er al gaten in de paravan zitten, er vocht door het "hele systeem" zit.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Er zit nu een nieuwe foto tussen van de rechterkant van de auto. Daarop kun je goed zien dat de lijn midden op de deur is onderbroken
Daar zit een lelijke plek met plamuur en verf en weet ik wat voor prut nog meer. Ook voorraan het voorspatbord zit een deuk.