(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
343 DL
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 01:37 #775872
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 DL
Zo... terug uit de kroeg, toch nog even op het forum. Als de prijs nog wat te drukken is wil ik me misschien toch aan dit oudje wagen... Harde deuren, harde dorpels. Het enige wat ik me afvraag is, wat het zou kosten om alle ruiten (behalve van de portieren) eruit te laten halen om de plekjes onder de rubbers goed te kunnen behandelen? En achteraf weer terug te laten plaatsen uiteraard. Ik heb geen idee of dit te doen is of dat het flink in de papieren zal gaan lopen... Toch maar eens vragen bij Carglass of zoiets dergelijks. Lelijke plekken bijwerken en delen van de auto zelf spuiten met de compressor moet met veel tijd en geduld ook wel lukken... Ga er toch nog maar eens goed over nadenken. Het is toch wel heel verleidelijk zo'n oeroude 343!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 10:01 #775880
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 343 DL
Als e de ruiten eruit wilt halen moet je je realiseren dat die oude rubers niet meer bestaan, de ruiten nog wel....
Je kunt ze er heel uit halen met een gezonde portie geduld.
Achteraf moet je zowel aan de glaskant als aan de metaalkant van de rubber er kit (zachtblijvende) tussenspuiten.
Veel succes,het zou mooi zijn als er nog een "echte" gered wordt.
Je kunt ze er heel uit halen met een gezonde portie geduld.
Achteraf moet je zowel aan de glaskant als aan de metaalkant van de rubber er kit (zachtblijvende) tussenspuiten.
Veel succes,het zou mooi zijn als er nog een "echte" gered wordt.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 10:57 #775882
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic 343 DL
Ik zou zeggen blauwe platen erop ipv die gele
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 12:47 #775904
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 343 DL
ben benieuwd...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 14:11 #775920
door V300 register
hebben jullie er verder niemand over gehoord die interesse in de auto heeft? Ik ben namelijk wel benieuwd wat jullie ervoor zouden geven. Zo'n auto als deze is natuurlijk niet in geld uit te drukken, de ??n heeft er nog geen euro voor over en de ander misschien wel 1000. Ik vind zelf 750 wel een mooie prijs... Zit toch nog wel wat werk aan al met al. Denk niet dat ik hiermee op 1 lijn zit met de verkoper maar ga het denk ik maar proberen... Jullie horen wel wat er van komt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 14:17 #775921
door V300 register
Als ik het zo hoor qua roest enzo heb je er nog wel wat euro's werk aan. Het is echter wel een mooie en aparte auto, waarvan er niet veel meer zijn. Als je echt graag wilt zou ik in ieder geval proberen je bod van 750 kenbaar te maken, en aangeven dat je hem voor dat geld meeneemt (dus geen marktplaats bod oid, waarbij de helft afhaakt wanneer de verkoper toegeeft.).
Zekerheid is handig voor de verkoper, zeker als de auto snel weg moet.
Mijn idee dus: Bied de 750 euro die je er voor wilt geven (telefonisch/mail). Inventariseer de kosten (variomatic afstellen/delen vernieuwen, roest behandelen, overige technische kosten) en ga hem daarna weer op orde brengen.
Zekerheid is handig voor de verkoper, zeker als de auto snel weg moet.
Mijn idee dus: Bied de 750 euro die je er voor wilt geven (telefonisch/mail). Inventariseer de kosten (variomatic afstellen/delen vernieuwen, roest behandelen, overige technische kosten) en ga hem daarna weer op orde brengen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 19:53 #775951
door V300 register
Dat ga ik inderdaad doen en hoger ga ik ook niet. Dan moet iemand anders er maar meer voor geven. Het wordt mij te duur want de auto moet ook nog in orde gemaakt worden. Als je er niks aan doet en er mee zou gaan rijden kan ie over 2 jaar naar de sloop.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 19:54 #775953
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 343 DL
Ik ben benieuwd naar de echte staat van de auto en foto's. Je komt waarschijnlijk wel e.e.a. tegen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 19:58 #775961
door V300 register
Ik maak me het meest zorgen over het schuifdak. Heel leuk zo'n dakje maar volgens mij kan dat nooit meer waterdicht zijn. Voorraan zit een soort rubberen rand, deze is bijna compleet vergaan. En je komt natuurlijk n??it aan onderdelen voor zo'n dakje...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 20:02 #775966
door V300 register
Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Als het een universeel (goedkoop?) dak is zijn de onderdelen vaak ook erg universeel. Daardoor redelijk makkelijk te vinden. Vaak zijn de OEM onderdelen moeilijker vindbaar dan de imitatie en universele zooi.
Ik ben ook best benieuwd naar de auto trouwens, lijkt me een leuk ding.
Ik ben ook best benieuwd naar de auto trouwens, lijkt me een leuk ding.
Moderators: Mark Smeets