Red deze GLT!!
- V300 register
- Verbannen
-
zodat de hele operatie 2 jaar uitgesteld wordt. Want dan worden GLT's
van 1988 alsnog belastingvrij. Dus dan weet je op welke partij je moet
stemmen de volgende keer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Fran?ois;89424 schreef : Dus dan weet je op welke partij je moet stemmen de volgende keer.
de partij die de debiele regeltjes en wetswijzigingen van het huidige kabinet terugdraait:y:
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hoe ze alles gaan controleren is me een vraag, en of het systeem net zo nuttig is als een tachograaf in een vrachtwagen vraag ik me ook wel af, die dingen zijn supersimpel te omzeilen.
het leuke van dit alles is dat zo'n kastje uiteraard nog ergens een voeding en misschien wat overige informatie ergens vandaan moet krijgen. en je hoeft er niet op te rekenen dat de monteurs die dat kastje erin knetteren (mag je niet zelf doen overheidskennende) er ook maar even aandacht aan schenken om netjes je bundel open te knippen, de draden erbij te knopen en vervolgens de zooi weer netjes dicht te maken. nee hoor, dat wordt gewoon met pijl en boog naar de accu gespannen, evt een doorvoer gat geboord in het schutbord en hoppekee een zwevende zekering van 25A ertussen!
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;89431 schreef : Ik zal m'n GLT zoveel mogelijk koesteren! Maar ingrijpende opknapbeurten begin ik nu niet aan! De GLE zal dan eerder die liefde krijgen. Maarja de GLT moet even afwachten hoe alles straks gaat lopen
Gewoon zorgen dat je de loterij wint. Vervolgens de oude HTM-buswerkplaats aan de Fruitweg opkopen en daarvan een Volvo-museum maken (met de GLT als pronkstuk).:halo:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;89460 schreef : daar zullen wel allerlei kinderachtige politieke regeltjes voor opgesteld worden, dat het een misdrijf is om de kastjes te demonteren of wijzigen etc..
Dat klopt, en niet te zuinig ook . Zo zie je maar weer waar in Nederland de prioriteiten liggen. Voor die 4 jaar en 67.000 euro kun je toch redelijk wat zware geweldsmisdrijven plegen.
Km-heffing komt er waarschijnlijk niet omdat de partij die het in gaat voeren, gigantisch op z'n muil gaat bij de komende verkiezingen. Het hete hangijzer is volgens mij de kilometerprijs zelf, want daar zijn wel schattingen en ramingen van, maar niks concreets. Ik denk dat je schrikt wat die prijs gaat worden om de hele handel 'budgetneutraal' te krijgen...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Op zich is het hele idee nog niet eens zo heel raar ofzo.
Alleen wordt er een draak van een technische oplossing verzonnen waarbij we allemaal onze auto's moeten ontsieren met een of ander lelijk zwart kastje en kost de invoering meer pieken dan goed voor ons is. Ik snap het niet hoor, maar goed ik ben dan ook "maar een burger"....