Zou deze het waard zijn
- V300 register
- Verbannen
-
Recessie is pas officieel als het BBP (bruto binnenlands product, groei in de economie, kort gezegd) 2 kwartalen onder nul is. En het eerste kwartaal moet nog komen (laatste was nog 1,8% groei))
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;82101 schreef : Ik wil iig 1 bodykit in mijn bezit houden voor later...
Wellicht is het inderdaad beter om (als deze wisseltruc door mag gaan) mijn bodykit aan Mark te geven in plaats van die van deze.
Mijn bodykit ziet er niet zo mooi meer uit en die moet toch gespoten en aangepast worden voordat deze op de GLE van Mark past. Zonde om een puntgave bodykit te verzagen.
Ik ben in ieder geval serieus wat dit voorstel betreft!
(safhankelijk van wat het uiteindelijk gaat kosten natuurlijk... de kinderwagen kan ik niet omruilen!)
Jeroen, zie mijn PM

Over de bodykit, ik heb een sedan achterspoiler te pakken! Alleen duurt het nog even voordat ik die krijg (ze willen zelf ook mallen maken voor het geval dat..)
En de bodykit op de h?r was wel beschadigd.. Maar als het door gaat regelen we wel iets

- Mark Smeets
- Moderator
-
Pistonpen paultje;82106 schreef : Recessie? Nou zeg maar tegen je pa dat we nog echt niet in een recessie zitten. Dat duurt nog minimaal een kwart jaar...
Recessie is pas officieel als het BBP (bruto binnenlands product, groei in de economie, kort gezegd) 2 kwartalen onder nul is. En het eerste kwartaal moet nog komen (laatste was nog 1,8% groei))
Mijn pa werkt bij een uitlatenbedrijf.. die merken het al vanaf november! in oktober mocht pap nog geen vrij pakken, en nu zit hij op zijn eigen verlofkaart al vanaf 11 december thuis t/m 5 januari! Dus voor ons is er momenteel al een recessie :hmmz:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
foutje!v0lv0freak;82071 schreef : Ja het zou leuk zijn, maar het is enkel 470km!
Het zijn er 303 enkel vanaf hier. Je moet ook een postcode invullen op de ANWB-routeplanner, anders veranderd hij de naam in een heel andere stad :grr:
per toeval hadden we deze postcode van de rechtbank aldaar gevonden via google: 61352

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Iemand anders interesse in een bodykit?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;82147 schreef : Helaas gaat onze grote wisseltruc niet door...
Iemand anders interesse in een bodykit?
Ik ben je man voor deze bodykit als hij weggaat!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Hij bedoeld, om de auto te kopen en op te halenJos360;82155 schreef : Ik ben je man voor deze bodykit als hij weggaat!

Wij moeten er helaas vanaf zien om verschillende redenen:
- De verkoper heeft al 2 negatieve feedbacks op een totaal van 7 --> veel. Pap vertrouwd het daarom niet helemaal (hij verkoopt overigens alleen maar auto's, dus een handelaar)
- De 240 is net disdag geschorst --> geen trekvoertuig. Verder is de combinatie van een ambulance + 360 ongeveer 1676kg, terwijl de 240 maar max 1500 mag trekken (net opgezocht)
- Wij hebben geen plaats om de auto zolang te stallen (Jeroen gaf aan de komende maanden nog geen geld / tijd te hebben)
Helaas..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-