Zou deze het waard zijn
- Mark Smeets
- Moderator
-
Er zit wel leer in, maar 1 stoel mist...
eerst was pap nog enthousiast, maar toen ik samen met hem ging nadenken niet meer.
Nadelen:
- 1 leren stoel mist
- het leer ziet er op de foto's al niet meer top uit..

- de auto is rot
- GLT, maar hij is erg kaal.. alleen meegespoten bumers, een spoilertje en mistlampen voor de rest niks bijzonders (stoelverwarming wil ik nog wel eens zien met 2 verschillende stoelen....)
- 500 kilometer enkel!
Voordeel:
- erg goedkoop, zo te zien gaat er niemand bieden (wat ik me ergens ook wel kan voorstellen)
Pap zat eerst eraan te denken om 30 euro te geven en hem dan te slopen en het interieur te houden.. Maar eigenlijk is 500 kilometer rijden en een ambulance huren al te duur voor deze ragbak :no_comment:
of denken jullie hier anders over? Zou hij het toch waard zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maargoed, vrder, tja... de bumpers, 't achterlipje en de mistlampen heb je wat aan. En de stoelverwarming. Misschien heb je nog wat aan de vijfbak.
Maarja, daar 1000 km voor rijden...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar van de andere kant, we hebben hier al een 2.0 liggen als reserve..
En eigenlijk had ik in de toekomst liever ooit een 2.3:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
ALs ik zo zie is ie best wel slecht, dat is zelfs op de slechte foto's te zien. Ik denk niet dat je de kosten van het ophalen eruit haalt, zelfs al bied je 1 euro. (als je de enige bieder bent heb je 'm voor die 1 euro)
Hoe goed ide leren bekleding voor alleen de bestuurdersstoel te vinden? Die zal het meest gesleten zijn bij alle wagens, dus tja... ik zou lokaal zoeken.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dat van die 2.3 weet pap nog niet:halo: Ik heb al wat informatie bij elkaar gezocht en zal daar binnenkort eens een topic over maken, om alle info bij elkaar te krijgen

- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
maar wat ik gelezen had van Jeroen, is dat een B230FB (kan dat?) plug en play was.. en dat die in 1 dag erin kon... Maar ik zal straks het topic maken;)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is volgens mij iig wel zo dat je bij een 360 motorwissel de torque-tube dient los te koppelen, en volgens mij ging dat alleen door de versnellingsbak even te laten droppen, oa ronald romme kan je hier alles over vertellen.
verder is het koppeling achterop de motor overbouwen, wat onderdeeltjes van een b200 monteren, ecu en kabelboompje inbouwen en dan kun je onderhand al starten.
- Mark Smeets
- Moderator
-
zo topic is aangemaakt:v0lv0freak;81398 schreef : ow dan zal ik dat topic maar eens snel maken..
maar wat ik gelezen had van Jeroen, is dat een B230FB (kan dat?) plug en play was.. en dat die in 1 dag erin kon... Maar ik zal straks het topic maken;)
forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=81417#post81417
alle verdere info aldaar!