(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
een paar leuke gespot, wel in belgie
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2008 17:27 #744364
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic een paar leuke gespot, wel in belgie
pff, invoer valt toch wel mee of niet soms! Douane langs en RWD voor nederlandse typegoedkeuring en kentekenplaten aanvragen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2008 17:28 #744366
door V300 register
340's zijn in Nederland toch ook zonder problemen nog te vinden? Beetje geduld, en het scheelt je een h??p gedoe
(ps. Heeft erik niet een automaatje staan die je schikt?!)
(ps. Heeft erik niet een automaatje staan die je schikt?!)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2008 17:47 #744378
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic een paar leuke gespot, wel in belgie
ik ben al half met erik in onderhandeling, ik ben echter nogal veeleisend:), deze wagen voldoet verder wel aan de omschrijving (mits het bouwjaar ong overeenkomt)
invoer zelf kost niet al te veel niet echt nee, maar het verrijden van die auto vanuit belgie hierheen, en dan nog naar de rdw is wel aardig wat. al met al is het makkelijk 500 euro extra voordat ie hier bij me voor de deur staat, op kenteken en wel. en dan heb ik nog zo'n stom 3lettersinhetmidden kenteken ook.
invoer zelf kost niet al te veel niet echt nee, maar het verrijden van die auto vanuit belgie hierheen, en dan nog naar de rdw is wel aardig wat. al met al is het makkelijk 500 euro extra voordat ie hier bij me voor de deur staat, op kenteken en wel. en dan heb ik nog zo'n stom 3lettersinhetmidden kenteken ook.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2008 18:05 #744395
door V300 register
haha, een beetje veeleisend en wist niet dat het kenteken zo'n probleem was!
maar transport is idd niet zo makkelijk lijkt mij, want is toch wel een eind ook! Maar ziet er mij verder echt wel een leuke auto uit!
maar transport is idd niet zo makkelijk lijkt mij, want is toch wel een eind ook! Maar ziet er mij verder echt wel een leuke auto uit!
Moderators: Mark Smeets