een paar leuke gespot, wel in belgie
- V300 register
- Verbannen
-
maar zelfs als het enkel de Vario is... dat is toch niets als hij verder in orde is!
Ja de motor heeft lang stil gestaan, maar niet iets dat niet meer goed komt! gewoon even herinrijden en een goed onderhoudje geven!
heb de verkoper net een mailtje gestuurd om wat te infromeren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Dendorssers;80213 schreef :
www.kapaza.be/Autos/Volvo/13570962/Volvo...cc_benzine_1987.html
De kofferklep sluit ook niet helemaal lekker meer aan....
- V300 register
- Verbannen
-
De wagen is een 1400 benzine vario van 1989 en is in werkelijke nieuwstaat ,enkel de tandwielkast om voor af achteruit te rijden werk niet meer ,er is waarschijnlijk een clips binnenin gebroken .
Ik heb ondertussen een komplete vario aandrijving gekocht maar deze moet nog worden overgebouwd
groeten alain
Dus als er iemand echt interesse heeft, pb mij voor het emailadres, dan kan je eventueel rechtstreeks contact opnemen met de verkoper!
Ziet er echt een mooi ding uit en als ik lees hoe het zit, dan al helemaal!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bedoelt 'ie niet gewoon dat de varioriemen stuk zijn?
- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;80360 schreef : dat is warschijnlijk dialect of belgisch voor diff.bak ofzo... er zitten immers tandwielen in die bakken die samen de variomatic vormen.
@Alex : Belgisch ?????, dat zou nogal een taaltje zijn : combinatie van Nederlands, Frans en Duits ? (Onze 3 Belgische landstalen).
"De tandwielkast om vooruit of achteruit te rijden" noemen wij toch gewoon de primaire?
Die man heeft volgens mij totaal geen benul van wat de Variomatic is. Kan best zijn dat er maar een kleinigheidje aan is ...
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Hij bedoeld waarschijnlijk Vlaams.. Als 'reserve Belg' weet ik uit ervaring dat Belgen nogal eens andere woorden gebruiken. Meer de letterlijke vertaling uit het Engels. Som leverd dat hele grappige woorden op:humor: MAAR het zijn wel de beste vertalingen en jullie hebben daardoor veel minder 'vreemde woorden' in jullie taal.erikb;80381 schreef : @Alex : Belgisch ?????, dat zou nogal een taaltje zijn : combinatie van Nederlands, Frans en Duits ? (Onze 3 Belgische landstalen).
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-