360 GLT in onderdelen
- Mark Smeets
- Moderator
-
lagen al los in de kofferbak, mail hem maarvolvo freak;78980 schreef : 360GLT embleem.. Injectie embleem..

Alleen het Volvo embleem mistte de laatste 'o', die lag er los bij.. Dus nu is het een Volv

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvo freak;78977 schreef : mag ik em dan?
Ik zie het voorlopig nog even aan, miss voor op de andere 360..
Mijne krijgt een andere spoiler

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als de auto geen stuurbekrachtiging heeft zit hij inderdaad op dezelfde steun als de stuurbekrachtigingspomp.Lucluc;78973 schreef : Hoe zit dat met die airco? De pomp moet aan dezelfde steun komen als de stuurbekrachtiging, maar ik zie weinig ruimte meer in de motorruimte. En dan het kachelhuis verwisselen? Wie kan mij helpen een lijstje te maken wat je allemaal moet demonteren.
Een auto met airco ?n stuurbekrachtiging heeft een andere vorm en heeft 2 bevestigingsposities. Lijkt me een behoorlijk zeldzaam beugeltje.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;78988 schreef : Als de auto geen stuurbekrachtiging heeft zit hij inderdaad op dezelfde steun als de stuurbekrachtigingspomp.
Een auto met airco ?n stuurbekrachtiging heeft een andere vorm en heeft 2 bevestigingsposities. Lijkt me een behoorlijk zeldzaam beugeltje.
Dat beugeltje kun je gewoon van een 240 halen met airco en stuurbekrachtiging

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;78973 schreef : Hoe zit dat met die airco? De pomp moet aan dezelfde steun komen als de stuurbekrachtiging, maar ik zie weinig ruimte meer in de motorruimte. En dan het kachelhuis verwisselen? Wie kan mij helpen een lijstje te maken wat je allemaal moet demonteren.
zie ledenmenu...
we hebben een 'groen boekje' speciaal over de airco, waar o.a. diverse overzichtstekeningen van het hele systeem in staan.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie dat ik een pompsteun heb voor airco ?n stuurbekr.! Nou nog een stuurbekr. pomp vinden voor een 360:+ (tenzij 340 gelijk is, maar dat zal wel niet.)