Nieuwe oude buitenspiegel
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik werk al 6 jaar in het transport,weet via ervaring dat je zo voorzichtig moet zijn met pakketjes en andere zendingen..Steven1;67493 schreef : @ Volvofiel:
Ik werk bij TNT, en ik weet niet waar je het over hebt m.b.t. onvoorzichtigheid bij pakketjes. We moeten eens proberen onvoorzichtig te doen met pakketjes namelijk...!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dan heb ik een partij gezeik aan me hoofd als ik dat zou doen zeg..we hebben voor dhl 2 betekenissen.,duitse honden lul.en doe het langzaam..:humor:slb_340;67554 schreef : In de papiercontainer??
- V300 register
- Verbannen
-

Maar ff on-topic; heb je de spiegel kunnen kopen Wouter? Ik zag dat ie voor 8,50 is vrkocht aan iemand die aan de historie te zien behoorlijk 300 fan is.:y:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
tot een paar seconden voor aflopen stond de prijs op 5 euro nogwat (en zou ik hem dus winnen)
en toen stond die ineens op 8,50, veiling afgelopen, en niet gewonnen.
ik snap de gein niet zo goed, want ik had toch niet meer geboden, al hadden ze een week geleden al meer dan 8 geboden..
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb zo ook al menig item "verloren", maar er schijnt een programmaatje te zijn dat je maximale bedrag op het allerlaatste moment uitbrengt en daar win je meestal niet van. Ook ik snap hier de lol niet van, maar ja.......
- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat ze bij ebay de prijzen willen opdrijven door dat last-minute gevoel (dan denk je dus dat er een koopje aan je voorbij gaat als je niet gauw m??r biedt) maar ik kijk simpel naar wat het is en wat ik er voor over heb.
laatst had ik dik geluk met de onderdelen voor de cruisecontrol; de set waar o.a. spullen in zaten die ik nodig had, liep af terwijl de prijs nog meer dan 25 euro onder mijn maximum zat.