(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Nieuwe oude buitenspiegel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-09-2008 23:15 #627879
door V300 register
Nieuwe oude buitenspiegel is gemaakt door V300 register
Volgens mij een gezocht item:
cgi.benl.ebay.be/VOLVO-300-340-343-Spieg...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Voor wie er eentje zoekt: veel succes met bieden!
cgi.benl.ebay.be/VOLVO-300-340-343-Spieg...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Voor wie er eentje zoekt: veel succes met bieden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-09-2008 23:18 #727055
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe oude buitenspiegel
ik ga hierop bieden.
stond al op mn volglijst, maar ik had eerst nog een vraag gesteld aan de verkoper
(of hij er niet meer had)
graag even correspondentie als je wilt gaan meebieden.. niet zo nuttig om met 2 v3c'ers tegen elkaar op te bieden!
stond al op mn volglijst, maar ik had eerst nog een vraag gesteld aan de verkoper
(of hij er niet meer had)

graag even correspondentie als je wilt gaan meebieden.. niet zo nuttig om met 2 v3c'ers tegen elkaar op te bieden!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-09-2008 23:21 #727056
door V300 register
overigens zoek ik nog wel iemand met een adres in duitsland, zodat ik de 17 euro (!!) verzendkosten naar nederland kan vermijden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-09-2008 00:00 #727060
door V300 register
Vrees niet Wouter; ik ben helaas nog steeds zoekende naar een leuke 300 die me aanstaat. Die porto is inderdaad stevig. Ik woon aan de grens met Duitsland en koop regelmatig via Ebay. Ik heb al eens gevraagd of ik het pakketje niet gewoon op het postkantoor kan laten afleveren, maar helaas dat ging niet, anders had ik het graag voor je in ontvangst genomen. Van de andere kant; een pakketje verzenden binnen Nederland is ook niet zo goedkoop meer en dan nog eens de porto van het ene naar het andere adres in Duitsland...... Maar mocht er hier vlak over de grens iets zijn; geef me maar een seintje......
Succes met bieden trouwens!
Succes met bieden trouwens!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 09:34 #727064
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuwe oude buitenspiegel
Ah! Model "caravanspiegel".
Wouter, ik denk dat je beter toch maar direct naar Nederland verzenden kunt doen. DHL/Deutsche Post levert de pakketjes altijd juist af. Ze gaan er veel voorzichtiger mee om dan 'onze' TNT.
Schrik trouwens niet als ze met een grote vrachtwagen (met oplegger!) voor komen rijden.
Wouter, ik denk dat je beter toch maar direct naar Nederland verzenden kunt doen. DHL/Deutsche Post levert de pakketjes altijd juist af. Ze gaan er veel voorzichtiger mee om dan 'onze' TNT.
Schrik trouwens niet als ze met een grote vrachtwagen (met oplegger!) voor komen rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-09-2008 17:52 #727086
door V300 register
@ Volvofiel:
Ik werk bij TNT, en ik weet niet waar je het over hebt m.b.t. onvoorzichtigheid bij pakketjes. We moeten eens proberen onvoorzichtig te doen met pakketjes namelijk...!
Ik werk bij TNT, en ik weet niet waar je het over hebt m.b.t. onvoorzichtigheid bij pakketjes. We moeten eens proberen onvoorzichtig te doen met pakketjes namelijk...!
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 20:40 #727095
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Nieuwe oude buitenspiegel
Steven,
Het verschil tussen TNT en DHL met aangetekende post:
TNT dumpt het bij de achterdeur als je niet thuis bent en DHL komt terug tot je er eens bent.
Hoezo TNT niet onvoorzichtig????
Het verschil tussen TNT en DHL met aangetekende post:
TNT dumpt het bij de achterdeur als je niet thuis bent en DHL komt terug tot je er eens bent.
Hoezo TNT niet onvoorzichtig????
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2008 21:18 #727103
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuwe oude buitenspiegel
Helaas heb ik met modelauto's al redelijk veel beschadigde pakketten ontvangen.
Gelukkig worden de modellen dan goed verpakt, als verkopers dat niet zouden doen heb ik een verzekering op zichzelf nodig voor verzending.
Ik ben niet de enige, ik hoor veel vaker klachten. Daarom zei ik ook tegen Wouter dat hij misschien maar beter die 17 euro eraan kan wagen, immers als die spiegel sneuvelt is dat zonde.
Gelukkig worden de modellen dan goed verpakt, als verkopers dat niet zouden doen heb ik een verzekering op zichzelf nodig voor verzending.
Ik ben niet de enige, ik hoor veel vaker klachten. Daarom zei ik ook tegen Wouter dat hij misschien maar beter die 17 euro eraan kan wagen, immers als die spiegel sneuvelt is dat zonde.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2008 10:09 #727141
door V300 register
In dat opzicht kan je gelijk hebben, TNT besteed tegenwoordig in veel plaatsen de pakketservice (geen busstukken) uit aan b.v. WVS en het kan zijn dat die idd niet altijd even voorzichtig zijn. Maar als dat gebeurt, gewoon een klacht indienen! Overigens moet een aangetekende zending ALTIJD mee terug worden genomen en vervolgens naar het postkantoor, in sommige gevallen zelfs 2x worden aangeboden.
Overigens heb ik een pakket met 2 stahlberg's bezorgd via DHL een keer aangetroffen in de papiercontainer bij mij thuis, ook zonder bericht te hebben achter gelaten, dus dat zegt ook niet alles... Als ik twee dagen geen papier had had weggegooid waren de stahlberg's ook weggeweest..(bovendien ook nog eens een zeldzame 340 GL sedan..)
Overigens heb ik een pakket met 2 stahlberg's bezorgd via DHL een keer aangetroffen in de papiercontainer bij mij thuis, ook zonder bericht te hebben achter gelaten, dus dat zegt ook niet alles... Als ik twee dagen geen papier had had weggegooid waren de stahlberg's ook weggeweest..(bovendien ook nog eens een zeldzame 340 GL sedan..)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2008 10:18 #727144
door V300 register
In de papiercontainer??
Moderators: Mark Smeets