3-deurs GLS uit '84
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;67327 schreef : Hij is misschien aan de prijs, maar als hij in top staat is. En hoe vaak zie je nog een 3 deurs GLS?
Zie je eigenlijk nooit meer. De 360 3-deurs ?berhaupt al, laat staan eentje van het model 1983-1985. De vraagprijs vind ik wel erg hoog. Er kan makkelijk 2000 Euro van af. Voor ongeveer dat geld stond er laatst ook een 83'er te koop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;67327 schreef : Hij is misschien aan de prijs, maar als hij in top staat is. En hoe vaak zie je nog een 3 deurs GLS?
Zie je eigenlijk nooit meer. De 360 3-deurs ?berhaupt al, laat staan eentje van het model 1983-1985. De vraagprijs vind ik wel erg hoog. Er kan makkelijk 2000 Euro van af. Voor ongeveer dat geld stond er laatst ook een 83'er te koop.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zelf vind het een absoluut oninteressante auto...
- Oude neus,
- 3-deurs,
- Stalen velgen,
- Carburateur,
- Teveel chroom, (helemaal geen chroom = goed)
- Kaal, (geen spoilers etc.)

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de meeste zeggen altijd dat ze op gas koken,en niet rijden :no_comment:.,rijdt het lekker met gas?heb je geen pk verlies?volvomaniac;67359 schreef : Doe mij men aanstaande 3 drs glt van september 1984 maar. Persoonlijk vind ik dat een prachtige wagen. Ik had hem ook terug willen hebben als die niet op lpg gereden had.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;67651 schreef : rijdt het lekker met gas?heb je geen pk verlies?
De Hollander van tegenwoordig kan niet meer rekenen. Weegt ietsje vermogensverlies op tegen het belachelijke prijsvoordeel dat je hebt? In mijn ogen niet.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;67337 schreef : Eigenlijk zat ik ook zo'n beetje aan die prijs te denken. Ongeveer 2000 euro zou een goede prijs zijn. Als hij ?cht in ?b-s?-l?-te topstaat is 2500.
je krijgt nooit wat je vraagt, moet je maar zo denken...
vaak willen mensen afdingen en als je dan al te veel vraagd en degenen die erop reageren en het denkbeeldige streefbedrag (laat staan 2500euro) willen betalen, ben je toch mooi klaar?
heb je in iedergeval geen bieders die de wagen willen gebruiken in banger-races (want die lui zijn echt gek, sommigen betalen zo echt 2 rooie voor een mooie wagen waar dan een Ford-motor in gelepeld wordt).
En je weet zeker dat de wagen naar een liefhebber gaat die het onderhoud kan betalen zoals de wagen al eerder heeft genoten.
jippiejeej!