(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Zou dit iets zijn?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 19:07 #627716 door V300 register
Zou dit iets zijn? is gemaakt door V300 register
Ik ga vanavond in elk geval even kijken.
link.marktplaats.nl/180812264

Ik laat jullie wel weten of 't iets is, en ook of 't iets wordt....:f

grtz,

Rick

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 19:18 #719693 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zou dit iets zijn?
Zou best wel kunnen, alleen het frontje ziet er wat matig uit, althans op de foto. En ik ben beniuwd wat die moet kosten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 19:39 #719695 door V300 register
Ik ook. Dezelfde "bieder" had vanochtend ? 200,-- geboden, nu inenen 2 X achter elkaar.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 21:21 #719721 door V300 register
randje scherm linksvoor ziet er ook niet best uit...lijkt op roest.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 21:48 #719730 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Zou dit iets zijn?
Gezien het biedingsgedrag vermoed ik dat de bieder een cuprijder is. Laten we deze auto daarvan redden. Met een nieuw voorscherm en misschien een beetje werk aan de dorpel heb je weer een puike wagen. Het lijkt een beetje de tendens te zijn dat elke auto die een beetje werk heeft wordt afgeschoten, wat erg jammer is. Met een niet al te grote investering zijn veel wagens te redden. Helaas willen velen dat er niet meer aan uitgeven.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 22:02 #719738 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Zou dit iets zijn?

Doeke Dobma;62403 schreef : Gezien het biedingsgedrag vermoed ik dat de bieder een cuprijder is.

maar dan geen snuggere... als je een auto wilt dan ga je niet bieden, dan neem je gewoon contact op met de verkoper.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 22:26 #719745 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Zou dit iets zijn?
Weet ik niet. Zou wel verstandig zijn, maar als je beslist weinig geld te besteden hebt, kan dit een strategie zijn. Bieden totdat de verkoper denkt 'vooruit dan maar, weg ermee', en hopen dat dit bij een laag bod al het geval is. Toch denk ik dat peeweebremer niet veel hoger gaat bieden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 22:56 #719760 door V300 register
En er is wel wat werk aan. Behoorlijk wat roest. Beide voorschermen (randen) krokant, voorbalk aangetast, hoekje rechts onder voorruit flink aan het roestem, en zo her en der nog wat plekjes. Motor loopt mooi, de een en twee laten zich lastig inleggen. Koppeling grijpt erg hoog aan, slijtage of nog bij te stellen? Rijdt toch wel erg lekker, zo'n 360! En een verrekte snel hert, in vergelijking met m'n 1400tje. Vind hem alleen een beetje bokkerig reageren bij gasgeven, ook bij constante snelheden loopt-ie wat stoterig. Lijkt of-ie wat arm staat.
Qua onderhoud vertelde de verkoopster me dat de auto van haar opa was geweest, en dat hij elk jaar een beurt kreeg. Rekeningen daarvan had ze niet, dus hoe het zit met bv distributieriem weet ik niet. Wel zat er een nieuwe uitlaat (midden- en eindstuk) onder.
Ze had in elk geval al wel een aantal reacties gehad, enkele potentiele kopers zouden deze week nog komen kijken. Ik vermoed dat het inderdaad om cuprijders zal gaan. Peeweebreemer schijnt overigens zijn bod al weer te hebben ingetrokken.
Ik heb in elk geval wel een bod gedaan (wel een stukje lager dan peeweebremer....), als er zich deze week geen potentiele kopers aandienen die er meer geld voor over hebben, is-ie van mij! Heb er zin in!

grtz,

Rick

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 23:00 #719763 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Zou dit iets zijn?
Ik hoop dat hij naar jou gaat. En dat je hem kunt redden van de cupracers, mijne is ook gered van de cupracers. Vorige eigenaar wou hem niet verkopen aan cupracers

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 23:03 #719764 door V300 register
Ik hoop 't ook. Nooit gedacht dat ik nog eens last zou krijgen van een serieuze 300-verslaving met als belangrijk bijverschijnsel een hebberige verzamelwoede....

grtz,

Rick

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC