Rode 360 GLT met Hör tuning
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op de terugweg gaat hij langs zijn oma in Dusseldorf, komt mooi uit dus.punkazz;60872 schreef : Nee, dit is een veeeeel betere oplossing! Echt ideaal, helemaal geen gezeur verder en nog voordeliger ook. Wel mooi dat ie dat wil doen...is ie nog iets van plan in NL? Wiet halen ofzo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nee, op de terugweg...Erik;60968 schreef : Neemt ie Oma dan mee naar Nederland en blijft ze dan in de auto zitten:humor:

Nog niet gekocht, maar het begint er op te lijken... :yeah:rwdstudent;60977 schreef : Wat lees ik nu? Jeroen de H?r gekocht? Gefeliciteerd man!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
BALEN! :grr: :flame: :snif: :cry2:
Vandaag besloot iemand om de portomonnee van Herma te lenen en niet meer terug te geven. Ze had net extra geld gepind zodat er niks meer "per ongeluk" afgeschreven kon worden en was onderweg naar huis...
Thuis: geen portomonnee meer... :snif:
Geld, bankpasjes, ID kaart, NS kaart, etc... allemaal weg...
Als morgen niet blijkt dat iemand hem gevonden en ingeleverd heeft heb ik een probleem wat betreft die 360 want het opnieuw aanvragen van alle pasjes en haar ID kost ook een schep geld.
Het H?r feestje gaat dan dus niet door.

Het is misschien wat veel gevraagd: maar eeft iemand nog wat maand over aan het einde van zijn geld zodat ik deze auto naar Nederland kan halen? :S
In ??n keer erugbetalen is wel een probleem, maar het kan wel met enkele tientjes per maand gebeuren...
Felix en ik hebben wel een deal, nu alleen even hopen dat hij die advertentie er op tijd af kan halen... en dat ik die auto nog kan kopen...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Financieel kan ik je niet helpen, maar als het op een andere manier kan hoor ik het graag!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Alles was geregeld, op de stalling na, maar d?t gaat geen probleem worden...
Hoe vaak maak je mee dat een verkoper je auto van 650 km verderop even komt brengen... :yeah: