R-sport!!!!!!!!!!!!!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
En al met al was het wel een auto waaraan geknutseld was. Niet echt netjes enzo. Ik heb wel een bod gedaan, maar later terug gebeld dat ik er eerst even over na wil denken. 't Is nogal een hoop geld voor een auto waar ik de carosserie liever niet van gebruik. (ik zie een chocolip als donor carosserie :+)
De GLT daar in tegen. Ondanks dat hij schade had LV, deukje op het achterscherm, de bak er onder uit was en 1 achterwiellager vervangen moest (lees: as vervangen) vond ik het wel een hele leuke hoopvolle bak. Zag er netjes uit, geen roest, interieur netjes, weinig gelopen ook (100.000 ofzoiets).
Affijn, zo richting huis. En er eens een nachtje over slapen. Je kunt leuke dingen doen met die wagen, maar niet zonder heel veel tijd en moeite.
Edit: Een leuke ontdekking was wel: Er zat een 360 tank onder, en de body was gelijk aan MK1 1.4(op een gat na) oftewel: LPG onderbouw is goed te doen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Weet je ook een prijs?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wie o wie pakt de DLS aan? 't Is echt een leuk project. Alleen heeft tijd nodig. En ik heb mn handen wel vol aan mijn eigen autotje...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En de GLT is dus een GLS, met B200K motor. Wat is daar zo bijzonder aan? Ik heb er nog zoeen staan met weinig kilometers, die op de nominatie staat om apk-klaar gemaakt te worden voor een liefhebber. Deze heeft maar een klein beetje schade aan het linker voorscherm, maar verder zeer weinig 'plekjes'.
EDIT: ik zie dat anderen mij al voor waren met de opmerking over de GLT-GLS.
Nog een opmerking: interessant dat voor de montage van het R-sport lchtfilter er een aangepast remvloeistofreservoir nodig is.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;49984 schreef : hoezo body gelijk aan 1.4? de motorophanging, tank en reservewielbak is toch allemaal gelijk aan de latere 360s?
Ow, inderdaad, niet duidelijk genoeg: motorophanging is gelijk aan 360 (denk ik, nooit 360 goed bekeken), reservewiel achterin idd, en precies dezelfde tank als van een 360 (onder de DLS zit een diesel tank, zo'n plastieken dus, zoals hij dat zei :humor:. de originele stalen was ooit doorgerot). Maar de body onder de a.bank is identiek aan die van een 343 (en dus anders als een 360) en t?ch past de 360 tank eronder. Ofwel: 360 tank onder mn 343 is wellicht w?l mogelijk!
En die hoofdremcilinder: 't Zal wel weer niet, maar daarmee past de 16v misschien n?t wel. Daarom vermelde ik hem:humor: