R-sport!!!!!!!!!!!!!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;49766 schreef : Wat is dat toch met dat Ockeloen? Ik lees dat zo vaak. Wat is dat voor figuur?
Volgens mij heeft de heer Ockel-oen Jack van den Bergh een oor aangenaaid (wat achteraf gezien misschien een geluk bij een ongeluk was) door een auto te kopen die al aan Jack was toegezegd. Achteraf bleek het een barrel te zijn, en heeft die nog een behoorlijke tijd te koop gestaan. Zoek maar es op, moet nog wel ergens op het forum staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Over de R-sport: er zitten dus nu niet meer van die lelijke stickers op?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;49845 schreef : Ik ben toch benieuwd wie die GLT uit 1982 toen heeft gekocht. Op de ledenvergadering sprak ik al iemand die daar ook was wezen kijken (en nu naar mijn mening in de mooiste GLT van de club rondrijdt), maar dat terzijde.
Over de R-sport: er zitten dus nu niet meer van die lelijke stickers op?
Ah, die Duitse donkerblauwe die in Nijmegen stond? Is d?t d? Ockeloenauto?
- V300 register
- Verbannen
-
Morgen vroeg ga ik naar de auto's kijken. Ik zit alleen nog met 1 punt: ik moet ze alle 2 afnemen. 1 auto kan ik nog wel een plekje voor regelen. Maar 2 is meteen wel weer heel veel. Plus extra auto vervoeren enzovoorts.
Ow, en morgen zou er nog een kijker komen: Ene Maikel...ofwel: die handelaar. Alleen gek genoeg is de advertentie op MP wel verdwenen. Zou dat komen door het boze mailtje wat ik heb gestuurd? offf..Als ie wel komt heb ik geen poot om op te staan. Dan is het aanhangertje waarschijnlijk al mee.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hij wil van alles in 1 koop af. Dus ook van de 360GLT van 85. Misschien een koper regelen voor die auto voor ik de 343 ophaal ofzo? kweet niet. Als het een redelijke basis is, dan zijn er zeker wel liefhebbers voor ( is/was op NL kenteken trouwens! Misschien uitgevoerd. Don't know) Geintresseerde mogen zich in de PB melden dus

Naja, of het m nou word of niet, ik heb z?k?r een leuke dag.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-