(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Duitse GLE uit 1983

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2007 22:44 #684751 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Duitse GLE uit 1983
nou ik heb gezien dat je ook lid kunt zijn zonder 300 serie ;) zie maar aan jeroen :p
en t is nog helemaal niet zeker dat de 340 er dan ook uitgaat
het kan goed zijn dat ik een jongere auto ga rijden voor dagelijks vervoer naar stage en school.
en deze toch stiekem houd.
gezien dat ie na 20 jaar nog steeds maar net op de 55000 staat. en zeer goed in de lak zit, met minimale slechte puntjes....
alleen de lende steun is laatst geknoept :/ plastic knop kaduuk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2007 23:01 #684755 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Duitse GLE uit 1983
Jongere auto = alles electronisch, niets zelf te servicen = duur.
Een 360 is leuk, sportief, uniek, snel, goedkoop in onderhoud, zelf goed te onderhouden, stevig, comfortabel, enz, enz...

Als je zegt een 850, dan kan ik daar inkomen. Maar een Laguna? Of een Seat? Waarom zou je voor zo'n auto kiezen, en niet voor een Volvo? En je weet het zelf ook wel: een Leon voor 4000 euro kan niet. Daar zit iets achter. Conrad;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2007 23:03 #684756 door V300 register
een 850 kan ook wel goedkoop. maar dan zit je gewoon met een erg hoge km stand van over de 2 ton.
jongere auto's kun je ook wel aan sleutelen. alleen dat elektrische gedeelte is minder idd.
maarja, mocht ik een 360 nemen, dan wil ik duidelijk wel een hatch, en het liefste een 3 deurs. dat is zoveel makkelijker instappen heb ik gemerkt bij harry zijn 3 deurs.
en oke, zo'n 360 kun je ala ronald zijn auto, aardig opbouwen met een 2,3 liter motor....

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2007 23:15 #684759 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Duitse GLE uit 1983
360 hatch, dan ook nog 3-deurs: die zijn zeldzaam. Dus worden er aardige prijzen voor gevraagd/geboden, al zijn ze dat vaak ook wel waard. Zaak is dan om er snel bij te zijn, niet oeverloos heen en weer mailen over de prijs. Kijken en als goed bevonden terplekke nog een beetje proberen af te dingen en ongeacht het resultaat gewoon kopen.
En wat betreft de 850's: Goedkoop is vaak duurkoop. Ik ken legio verhalen van 'goedkope' wagens die na de koop niets dan problemen kregen. Een eerlijke prijs voor een eerlijke auto lijkt me meer op z'n plaats. En meer dan 2 ton hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zit meer tussen de oren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2007 23:19 #684760 door V300 register
klopt, ik had er dus laatst een gevonden in arnhem, maar die man liet erg laat wat van zich horen, ook een vreemd antwoord. en toen had ik gemaild of ik zondag kon komen. krijg ik zaterdag ochtend een mail dat t goed is. en nog geen 2 uur later had ie em al verkocht :/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2007 18:02 #684793 door V300 register

Doeke Dobma;36080 schreef : 360 hatch, dan ook nog 3-deurs: die zijn zeldzaam. Dus worden er aardige prijzen voor gevraagd/geboden, al zijn ze dat vaak ook wel waard. Zaak is dan om er snel bij te zijn, niet oeverloos heen en weer mailen over de prijs. Kijken en als goed bevonden terplekke nog een beetje proberen af te dingen en ongeacht het resultaat gewoon kopen.
En wat betreft de 850's: Goedkoop is vaak duurkoop. Ik ken legio verhalen van 'goedkope' wagens die na de koop niets dan problemen kregen. Een eerlijke prijs voor een eerlijke auto lijkt me meer op z'n plaats. En meer dan 2 ton hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zit meer tussen de oren.

Goed bezig, Doeke :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2007 22:16 #684831 door V300 register
Je moet gewoon eerst gaan kijken en dan pas een bod uitbrengen. Ik ben bij redelijk wat auto's gaan kijken en meestal liep ik meteen weer weg. Die groene van laatst was gewoon te leuk om te laten staan. Helemaal kaal, een afschuwelijke sedan, maar rijden als een trein... En daar gaat het toch om? Meer opa look kan je niet krijgen en ik heb nog nooit in een snellere 360 gereden. (of die van Harry dan)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC