Duitse GLE uit 1983
- V300 register
- Verbannen
-

en t is nog helemaal niet zeker dat de 340 er dan ook uitgaat
het kan goed zijn dat ik een jongere auto ga rijden voor dagelijks vervoer naar stage en school.
en deze toch stiekem houd.
gezien dat ie na 20 jaar nog steeds maar net op de 55000 staat. en zeer goed in de lak zit, met minimale slechte puntjes....
alleen de lende steun is laatst geknoept

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Een 360 is leuk, sportief, uniek, snel, goedkoop in onderhoud, zelf goed te onderhouden, stevig, comfortabel, enz, enz...
Als je zegt een 850, dan kan ik daar inkomen. Maar een Laguna? Of een Seat? Waarom zou je voor zo'n auto kiezen, en niet voor een Volvo? En je weet het zelf ook wel: een Leon voor 4000 euro kan niet. Daar zit iets achter. Conrad;)
- V300 register
- Verbannen
-
jongere auto's kun je ook wel aan sleutelen. alleen dat elektrische gedeelte is minder idd.
maarja, mocht ik een 360 nemen, dan wil ik duidelijk wel een hatch, en het liefste een 3 deurs. dat is zoveel makkelijker instappen heb ik gemerkt bij harry zijn 3 deurs.
en oke, zo'n 360 kun je ala ronald zijn auto, aardig opbouwen met een 2,3 liter motor....
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
En wat betreft de 850's: Goedkoop is vaak duurkoop. Ik ken legio verhalen van 'goedkope' wagens die na de koop niets dan problemen kregen. Een eerlijke prijs voor een eerlijke auto lijkt me meer op z'n plaats. En meer dan 2 ton hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zit meer tussen de oren.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;36080 schreef : 360 hatch, dan ook nog 3-deurs: die zijn zeldzaam. Dus worden er aardige prijzen voor gevraagd/geboden, al zijn ze dat vaak ook wel waard. Zaak is dan om er snel bij te zijn, niet oeverloos heen en weer mailen over de prijs. Kijken en als goed bevonden terplekke nog een beetje proberen af te dingen en ongeacht het resultaat gewoon kopen.
En wat betreft de 850's: Goedkoop is vaak duurkoop. Ik ken legio verhalen van 'goedkope' wagens die na de koop niets dan problemen kregen. Een eerlijke prijs voor een eerlijke auto lijkt me meer op z'n plaats. En meer dan 2 ton hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zit meer tussen de oren.
Goed bezig, Doeke :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-