Duitse GLE uit 1983
- V300 register
- Verbannen
-
Staat in de buurt van Koblenz. Prijs is fors, maar het lijkt ook wel wat te zijn! Met electrische ramen. :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
en helaas weer geen hatch

ik wil een hatch :cry2:
en snelheid
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
KonradW;36029 schreef : ik wil een hatch :cry2:
Conny,
Wat wil je nou? Wil je nu w?l, of ni?t een 360? Wil je ?berhaupt wel een Volvo? Een paar dagen geleden heb je getyped dat je van de Laguna afgestapt bent en toch op zoek gaat naar een Volvo. Je hebt vandaag echter weer in een topic getyped dat het 99% zeker is dat je geen Volvo gaat kopen, tenzij je een goedkope 850 T5 zou vinden. Ik volg je echt niet meer! Make up your mind!:hmmz2:

- V300 register
- Verbannen
-

Ik zou geen eisen hebben, alleen dat het een goede auto is. Een goede 360 vinden is al moeilijk genoeg.

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;36064 schreef : Conny,
Wat wil je nou? Wil je nu w?l, of ni?t een 360? Wil je ?berhaupt wel een Volvo? Een paar dagen geleden heb je getyped dat je van de Laguna afgestapt bent en toch op zoek gaat naar een Volvo. Je hebt vandaag echter weer in een topic getyped dat het 99% zeker is dat je geen Volvo gaat kopen, tenzij je een goedkope 850 T5 zou vinden. Ik volg je echt niet meer! Make up your mind!:hmmz2:
euh ja, je bent niet de enige die er zo over denkt

ik heb er zelf ook last van.
ik ben al zo vaak rond wezen snuffelen bij auto handelaren, maar iedere keer wordt het niets.
had laatst bijna een seat leon, met 115000 op de teller voor 4000. maar werdt voor m'n neus verkocht. en t schiet niet echt op.
ik zoek gewoon een vlotte auto, waarmee ik wel mee kan met t verkeer ipv altijd maar te moeten kruipen met me 1400
en verdorie

- V300 register
- Verbannen
-