Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-07-2012 10:50 #909983 door V300 register
Steven, beter laat dan nooit maar van harte! Was gisteren te druk met het vieren van m'n broers verjaardag (die is vandaag jarig) om je toen al te feliciteren :halo:

volvofiel;201971 schreef : met z'n allen gaan klagen zodat de norm aangepast wordt, maximaal resultaat tegen minimale inspanning!

Gebeurde bij ons ook maar ik heb alleen geklaagd als ik me ?cht genaaid voelde, het lijkt niet veel uit te maken want bij Duits had 1 op de 3 geklaagd omdat het examen 20% langer was dan normaal (maar wel in dezelfde tijd :crazy1:), toch viel de norm daar lager uit dan bij Frans waar dat niet het geval was en men het ook niet als bijzonder moeilijk had beoordeeld, het gaat dus blijkbaar toch om slagingspercentages.

v0lv0freak;201918 schreef : Hoogste punt.. dus je kunt niks verpesten :)

Dat dus, en ik had 51/84 gescoord en bij de tweede keer 53/80 nodig voor het afrondingsverschil naar een hoger cijfer. Scheelde dus maar 2 puntjes op de 80 en voordeel dat de tweede iets korter was, kan er minder foutgaan :humor:

Jos360;202023 schreef : Waarom herkansen als je een 6 had? Als je hoger wilt had je maar beter je best moeten doen.

:humor::no::crazy1::lol:
Dat doe ik toch door een herkansing te doen? Dat heb ik geweten want ik had een 6,6 nodig voor afronding naar een 7 en ik heb een 6,8 gehaald. Dus de eindcijfers zijn nu 2x 8, 5x 7, 2x 6, geen zesjescultuur dus, heb ik genoeg m'n best gedaan? :P

volvofiel;201976 schreef : een hoger cijfer willen halen

(bij ons is de cultuur om eerst via inzage te proberen er punten bij op te praten, als je het er niet mee eens bent gaan klagen bij verschillende commissies etc. zodat de norm aangepast wordt, pas als laatste redmiddel geldt het hertentamen)

Overigens heb ik sinds vanmorgen 11.00 uur officieel vakantie! Eindelijk, heb sinds 1 september alleen 2 weekjes kerstvakantie gehad (waarvan maar 1 week echt vrij was)


Geniet van deze welverdiende vakantie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-07-2012 10:55 #909985 door V300 register
Ik heb indertijd voor mijn eindexamen VWO ??k een herkansing gedaan op een gehaald examen, omdat ik w?st dat ik beter kon en ik daar een paar nachten slecht van heb geslapen... Dus dan maar nog een keertje, en gewoon die dikke vette 8 binnen slepen ipv het zesje.
Ik geef je groot gelijk dus, Maurits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-07-2012 11:11 #909987 door V300 register
Dit was ook het enige examen waar ik (na de eerste keer) baalde omdat in de nabespreking met klasgenoten bleek dat ik van die suffe foutjes had gemaakt waar ik tijdens het maken overheen gekeken had ondanks het zorgvuldige maken. Ik wist dus ook dat het beter had gekund en dat is gebleken, van 6,1 naar 6,8 is niet de grootste sprong voorwaarts maar ik ben er geen ster in dus ben zeer tevreden, het is hoger dan m'n schoolgemiddelde en daar ging het mij om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-07-2012 15:53 #910219 door V300 register
Gisteren het theorie-examen RV1 met goed gevolg afgelegd, dus het lessen op de bus kan nu beginnen :)

Ook kan de geldkraan naar de IBG DUO nu officieel dicht. Briefje gehad met terug te betalen bedrag: NULLL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2012 17:28 #910244 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Niels! Lekker rond tuffen :) Ik heb gisteren mijn CODE 95 behaald! Wat een onzin is dat.. bah echt geldklopperij! Maar goed morgen dus naar het stadsdeelkantoor om een nieuw rijbewijs aan te vragen :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2012 18:58 #910251 door E. van Oostveen
Rijbewijs wordt kaartje in de toekomst. GEfeliciteerd Niels en Kevin. We zouden natuurlijk ook met ene grootte bus naar Zweden toe kunnen om daar Volvootjes te bekijken.....:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2012 08:32 #910277 door 16673-dummy
Jeroen v. B., gefeliciteerd met je verjaardag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2012 10:07 #910283 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Van harte Jeroen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2012 10:12 #910284 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Nog even een plaatje bij het praatje:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2012 15:26 #910290 door Wouter Borsje
Niels, Kevin en Jeroen allen van harte gefeliciteerd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets