Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
gefeliciteerd mark..met deze papieren heb je vele malen meer kans op werk.v0lv0freak;158061 schreef : En vanmorgen, na 6 lessen, ook geslaagd voor C+E, en dus automatisch ook voor B+E!
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;158061 schreef : En vanmorgen, na 6 lessen, ook geslaagd voor C+E, en dus automatisch ook voor B+E!
Mooi man! Gefeliciteerd! Ben eigenlijk wel jaloers... Bij Defensie mag je onder bepaalde omstandigheden met enkel een C-rijbewijs ook rijden met een aanhanger zwaarder dan 750 kg, en ik heb daar ook voor gelest. Helaas heb ik er geen rijbewijs voor gekregen... Alleen al een lege aanhanger zoals ze die bij ons gebruiken weegt meer dan 1500 kg. Waterwagen is 250 kg meer, plus dan nog eens 1200 liter water :no_comment:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Bodejodel;158917 schreef : Gefeliciteerd met je verjaardag Wouter (!
Dank je!
- V300 register
- Verbannen
Nog tekenen bij de notaris ,en ben al aant verbouwen:D
- V300 register
- Verbannen
ging best goed, kreeg als les / pakket advies 12 lessen voor de voertuigbeheersing aka pionnetjesfeest en als ik dat (deelexamen) eenmaal heb nog 10 lessen op de weg. Op de schaal van mogelijke pakketten is dat vrij laag geloof ik, maar moet het nog wel even gaan doen natuurlijk
- V300 register
- Verbannen
Ik ben dinsdag aan de beurt voor het laatste examen. Stom dat zo'n pasje vijf werkdagen kost om te maken (onzin allemaal weer) maar dan gaat die motor er ook echt komen. De K 75 RT is nog steeds mijn wensfiets
- V300 register
- Verbannen
wat ik zelf tzt voor motor zou willen ligt nog tamelijk wijd open.. ik ga denk ik wel eerst grondig onderzoek doen en proberen wat me bevalt. een BMW K serie is idd best een klassieker, maar zo'n grote kuip trekt me misschien toch wel niet.. ofzo.