Muzikanten en zangers
- V300 register
- Verbannen
Die ben ik nu aan het herschrijven voor de piano/gitaar (ik kan geen noten lezen, dus soms duurt dat wat langer:D).
Ik zal filmpjes posten in dit topic!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Niels;128868 schreef : Jean Luc, die plaat is toch al uit? Zoja dan ga ik maar eens haast maken met het maken van mijn Plips 877
Helaas (nog) niet op vinyl.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
De muziek van Jean-Luc bevalt me ook prima!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Nee je bent inderdaad niet de enige die dat hoort, dat hebben meerdere mensen al opgemerkt, erg leuk om te horen, ik zie dat als een groot compliment!
Het eerste filmpje staat nu op youtube, best spannend maar de reactie's zijn veelal positief, aanmoedigend om er nog een paar filmpjes bij te maken.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
[YOUTUBE]v=Qrsx1tgy20c[/YOUTUBE]
- V300 register
- Verbannen
Check deze: www.myspace.com/djpunkazz
Allemaal ouwe Fruity Loops shizzle van mij, 't zijn experimentjes, de ??n wat beter gelukt dan de ander. Meestal uit verveling ontstaan. Doen meer mensen dingen maken met muzieksoftware (Buzz e.d.)?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Zo af en toe werk ik met Cubasis, inzingen van instrumentale nummers waarbij ik ??n spoor bijvoorbeeld voor de hoofdzang en ??n voor de tweede stem gebruik.
Heel af en toe even spelen met het midi keyboard en wat opnames met elektrisch gitaar.
Binnenkort ben ik van plan een nieuw nummer op jouwtube neer te zetten, home van Michael Bubble en misschien nog you sang to me van Marc Anthony.
- V300 register
- Verbannen
Het klopt dat bij sommige liedjes de bas nog wat op de achtergrond blijft, kreeg het soms niet voor elkaar. Ik kreeg sowieso zo'n hele diepe bass niet voor elkaar, zoals bij al die terrorplaten in het "lekker nummer" topic. Vond ik wel jammer.Wouter76;144330 schreef : Leuk zeg Steven, vooral de wat techno achtige nummers vind ik lekker klinken, ben wel van de gekke geluidjes, beetje vaag met een lage strakke bas eronder. (mis ik een beetje in deze nummers maar komt misschien ook door de compressie of heb je dat bewust zo gedaan?)
Bij andere liedjes is de compressie zo slecht, dat het is weggevallen, of heel krakerig is geworden. Het exporteren naar MP3 wilde ook niet altijd vlotten (6-8 jaar geleden)
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Het mag wel naast poppy wat meer soul klinken. Als zij een plaat mooi vol laten klinken is dat wel interessant. Kan jouw band van alles JL?